کتاب داستان های اوا لونا

The Stories of Eva Luna
کد کتاب : 13004
مترجم :
شابک : 9786001191671
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

«ایزابل آلنده» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب داستان های اوا لونا اثر ایزابل آلنده

کتاب «داستان های اوا لونا»، مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی «ایزابل آلنده» است که اولین بار در سال 1989 منتشر شد. «اوا لونا» زنی جوان است که توانایی اش در داستان سرایی، عشق و دوستی را برای او به ارمغان می آورد. «اوا» در کنار معشوق اروپایی اش «رولف کارله»، می پذیرد داستان هایی را روایت کند که تا کنون برای هیچ کس نگفته است. او با در هم تنیدن موضوعات واقعی و خیالی، به کاوش در عشق، انتقام، مهربانی، و توانایی های زنان می پردازد و جهانی را خلق می کند که هم به شکل غم انگیزی آشنا است و هم به شکل هیجان انگیزی جدید. کتاب «داستان های اوا لونا» که با جادوی منحصر به فرد «ایزابل آلنده» خلق شده، یکی از آثار برتر این نویسنده ی موفق به حساب می آید و او را در اوج توانایی هایش نشان می دهد.

کتاب داستان های اوا لونا

ایزابل آلنده
ایزابل آلنده، زاده ی 2 آگوست 1942، نویسنده ای اهل شیلی است. رمان‌های او اغلب در سبک رئالیسم جادویی جای می‌گیرند. در سال ۱۹۸۱ زمانی که پدربزرگش در بستر بیماری بود، ایزابل نگاشتن نامه‌ای به وی را شروع کرد که دستمایه رمان بزرگ «خانه ارواح» گردید. پائولا نام دختر وی است که پس از تزریق اشتباه دارو به کما رفت. ایزابل رمان «پائولا» را در سال ۱۹۹۱ بصورت نامه‌ای خطاب به دخترش نوشته‌است. رمان‌های آلنده به بیش از سی زبان ترجمه شده و نویسنده خود را به...
نکوداشت های کتاب داستان های اوا لونا
Distinctive, powerful, and haunting.
متمایز، قدرتمند و به یاد ماندنی.
Los Angeles Times Los Angeles Times

A collection of short fiction by one of the most iconic and acclaimed writers of our time.
مجموعه ای از داستان های کوتاه اثر یکی از برجسته ترین و تحسین شده ترین نویسندگان عصر ما.
Barnes & Noble

Eva Luna's stories are delicate, their images akin to poetry.
داستان های «اوا لونا» پرظرافت هستند و تصاویر آن ها شعرگونه است.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب داستان های اوا لونا (لذت متن)
ناچار نبود برای فروش کالاهایش دوره گردی کند؛ پیش ترها آن قدر دور گشته بود که حالا همه می شناختندش. برخی سال به سال منتظرش می ماندند؛ و وقتی با بقچه ای در زیر بغل سر و کله اش در ده پیدا می شد، در برابر بساطش صف می کشیدند. قیمت اجناسش مناسب بود.

داستان هایی نیز، بدون جا انداختن حتی یک کلمه، نقل می کرد و پول می گرفت؛ حکایت هایش نه تخیلی، بلکه بلند و واقعی بودند که با یک بار شنیدن، آن ها را به خاطر می سپرد و او به این ترتیب، اخبار را از شهری به شهر دیگر می برد. مردم، به او پول می دادند تا دو جمله بر حکایت هایش بیفزاید: پسرک داستانمان به دنیا آمد؛ فلان و بهمان مردند؛ بچه های حکایتمان ازدواج کردند؛ سپاهیان در میدان نبرد سوختند و...

به هر کس که پنجاه سنتاوو به او می داد، وردی برای رهایی از افسردگی می آموخت. طبیعی است که این وردها برای هر کس فرق می کرد؛ چون دروغ های سرهم بندی شده ای بیش نبود. هر کس وردی مخصوص به خود از او می گرفت؛ و مطمئن بود که هیچ کس در هیچ جای دنیا آن را نمی داند.