کتاب گرگ های پوشالی

Wolf Hollow
کد کتاب : 13146
مترجم :
شابک : 978-6004621373
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

گودال گرگ ها
Wolf Hollow
کد کتاب : 14562
مترجم : سمیه سادات اکبرنیا
شابک : 978-9641702900
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب گرگ های پوشالی اثر لارن ولک

کتاب «گرگ های پوشالی» رمانی نوشته «لارن ولک» است که اولین بار در سال 2016 به چاپ رسید. داستان «آنابل» دوازده ساله زمانی آغاز می شود که «بتی گلن گری»، دختری که به تازگی از شهر آمده تا در کنار پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کند، پول های «آنابل» را در راه مدرسه به زور از او می گیرد. شیطنت های «بتی» خیلی زود به خشونت هایی شوکه کننده می انجامد، اما آدم بزرگ ها نمی توانند باور کنند این دختر بلوند و دوست داشتنی مسئول این کارها است. آن ها در عوض به «توبی» مشکوک می شوند: مردی ژولیده که کهنه سرباز جنگ جهانی اول است و با سه اسلحه در دست، در تپه های اطراف پرسه می زند. «آنابل» می داند «بتی» گناهکار است و «توبی» بی گناه، اما باورها و افکار کودکانه این شخصیت باعث می شود او وارد معمایی تاریک و خطرناک شود—معمایی که «آنابل» را وارد دنیای خاکستری و سرشار از تضاد بزرگسالان می کند.

کتاب گرگ های پوشالی


ویژگی های کتاب گرگ های پوشالی

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

برنده جایزه نیوبری سال 2017

نامزد جایزه کتاب نوجوانان گودریدز سال 2016

لارن ولک
لارن ولک، زاده ی 28 اکتبر 1956، نویسنده ی آمریکایی است.ولک در بالتیمور در ایالت ماریلند به دنیا آمد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه براون و گرفتن مدرک در رشته ی ادبیات انگلیسی در سال 1981، به عنوان ویراستار و معلم انگلیسی مشغول به کار شد. ولک سپس به نویسندگی روی آورد و علاوه بر آن، به شعر و هنرهای تجسمی نیز پرداخت.
نکوداشت های کتاب گرگ های پوشالی
A profound view of a complex era.
تصویری ژرف از زمانه ای پیچیده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Wolk’s novel stuns.
رمان «ولک»، خیره کننده است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A story full of grace and stark, brutal beauty.
داستانی سرشار از شکوه، و زیبایی سرسخت و بی رحمانه.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب گرگ های پوشالی (لذت متن)
من می توانستم روزی ده مرتبه برادرهایم را تهدید کنم که می کشمشان یا تکه تکه شان می کنم و آن ها هم به من می خندیدند و زبانشان را برایم درمی آوردند؛ اما کافی بود «بتی» نگاهشان کند تا سر جایشان آرام بگیرند. برای همین، آن روز که «بتی» توی «خندق گرگ» از پشت درختی بیرون آمد و جلوتر سر راهم ایستاد، اگر برادرهایم هم آنجا بودند، نمی توانستند کمک زیادی به من بکنند.

حالا که شعله های خشم جنگ جهانی دوم زبانه می کشید، خیلی از خانواده ها برای خودشان باغ های پیروزی ساخته بودند تا غذا برای خوردن داشته باشند؛ اما کل مزرعه ما برای خودش یک باغ پیروزی خیلی بزرگ به حساب می آمد که پدربزرگم تمام عمرش را صرف نگهداری از آن کرده بود.

فهمیده بودم اصلاح ناپذیر چه معنایی دارد. تنبیه قرار نبود چیزی را تغییر دهد و تا آن موقع هم «بتی» کاری نکرده بود که بیشتر از این حقش باشد. برای همین، گفتم: «هیچی، مامان.» و از در زدم بیرون و راه افتادم به طرف مدرسه.