کتاب جنگجویان دلیر رم (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

Los atrevidos ¡Aventura en Roma!
داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت
کد کتاب : 132862
مترجم :
شابک : 978-6223360428
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی جنگجویان دلیر رم (مجموعه کتاب های دنیای احساسات) اثر السا پونست

کتاب «جنگویان دلیر رم از  مجموعه کتاب‌های دنیای احساسات نوشته‌ی السا پونست نویسنده‌ی اسپانیایی، یک کتاب آموزشی برای کودکان است که به موضوع مهم کنترل و نحوه مدیریت حسادت در کودکان می‌پردازد.
داستان چهار شخصیت اصلی دارد، اول الکسیا شخصیتی که بسیار نقشه می‌کشد و تلاش بسیاری می‌کند تا جویندگان جسور را از دردسرهایی که در داستان پیش می‌آید نجات بدهد این شخصیت همیشه حواسش به هر اتفاقی که می‌افتد هست او دلش می‌خواهد سرگروه باشد. دوم تاسی، برادر کوچولوی بازیگوش و بانمک الکسیا است. شخصیت او به گونه‌ای است که سعی می‌کند در بدترین شرایط و نابسامان‌ترین وضعیت، بقیه دوستانش را بخنداند. نفر سوم فلورستان، مربی بی‌نظیر دنیای احساسات که سروکله‌ی او شب‌ها با کشتی‌اش پیدا می‌شود و از بچه‌ها آزمون می‌گیرد. وچهارم، روکی، هاپویی مهربان وفادار و البته غرغرو و نق نقو است که شب‌ها می‌تواند به زبان آدم‌ها حرف بزند. او عضو گروه جویندگان جسور است و گاهی هم دردسر ایجاد می‌کند و دوستانش به کمک او می‌شتابند.
داستان از شبی تعطیل در شهر رم شروع می‌شود الکسیا، تاسی و دختر عمویشان آنچویتا در بالکن خانه‌ی عمو برونو با هم حرف می‌زنند تاسی چندان حوصله ندارد به این دلیل که برادر کوچکش تازه به دنیا آمده و به او حسادت می‌کند. فلورستان با کشتی احساسات از راه می‌رسد تا آنها را به کولوسئوم، جایی که رمی‌های قدیم در آنجا نبرد می‌کردند، ببرد.
این کتاب به شیوه‌ای ساده و قابل درک، مفهوم حسادت و پیامدهای آن را برای کودکان توضیح می‌دهد. یکی از نکات قوت این کتاب، استفاده از تصاویر رنگی و جذاب است که توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. تصاویر، داستان را به صورت جذاب روایت می‌کنند و به کودکان کمک می‌کنند تا مفاهیم را بهتر درک کنند.
در مجموع، کتاب یک منبع عالی برای آموزش مفاهیم اخلاقی و اجتماعی به کودکان است. با داستان جذاب و تصاویر زیبا، این کتاب می‌تواند درک کودکان را از پیامدهای منفی حسادت و یک دیگر را نه رفیق بلکه رقیب هم دانستن افزایش دهد و مهارت‌های اجتماعی آنها را تقویت کند.

کتاب جنگجویان دلیر رم (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

السا پونست
السا پونست بانل نویسنده و فیلسوف اسپانیایی، دختر محبوب علمی ارواردپونست است.وی در دهه 60 در لندن متولد شد. وی در هائیتی، ایالات متحده و مادرید بزرگ شد. و دارای مدرک فلسفه و نامه های دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس علوم انسانی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه خودمختار مادرید و فوق لیسانس آموزش متوسطه از UCJC است. او دو دختر دارد.