کتاب سفر به سرزمین تک شاخ ها (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

Los Atrevidos en el País de los Unicornios
داستانی درباره کنترل و مدیریت غم و اندوه
کد کتاب : 132864
مترجم :
شابک : 978-6223360404
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 42
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی سفر به سرزمین تک شاخ ها (مجموعه کتاب های دنیای احساسات) اثر السا پونست

«سفر به سرزمین تک‌شاخ‌ها»، کتابی نوشته‌ی السا پونست، نویسنده‌ی اسپانیایی است که در دسته‌ی ادبیات کودکان قرار می‌گیرد. پونست، نویسنده‌ای است که در زمینه‌ی هوش‌هیجانی، مجموعه‌ی کتابی با نام «دنیای احساسات» را نوشته و «سفر به سرزمین تک‌شاخ‌ها» در همین مجموعه به انتشار رسیده است. این مجموعه با داستان‌هایی که دارد به کودکان کمک می‌کند تا احساسات خود را بشناسند و کنترل کنند؛ چیزی که برای رشد شادی ضروری است. در «دنیای احساسات» کودکان با همراهی مربی باهوش و با تجربه خود هر شب با چالش‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شوند و از طریق ماجراجویی‌های آن‌ها، کودکان به شیوه‌ای سرگرم‌کننده یاد می‌گیرند که احساسات خود را مدیریت کنند.
«سفر به سرزمین تک‌شاخ‌ها» به کودکان آموزش می‌دهد که چگونه هیجانات خود را مدیریت کنند و د‌رنتیجه این آموزش بتوانند روابط خود را با دیگران بهبود دهند. آموزش مدیریت هوش‌هیجانی و احساسات در کودکان برای غلبه‌بر مشکلات روزمره و تصمیم‌گیری بهتر ضروری است. السا پونست، در این مجموعه ماجراجویی‌های دوست داشتنی برای کودکان را با کارگاه آموزشی احساسات ترکیب می‌کند که در آن کل خانواده سرنخ‌ها و منابعی را برای بهبود هوش‌هیجانی خود کشف می‌کنند. مجموعه‌ی «‌دنیای احساسات» درباره‌ی الکسیا، تاسی و سگشان راکی است که هر‌بار با سفر به سرزمینی ناشناخته و یا چالشی تازه داستانی آموزشی را رقم می‌زنند. در «سفر به سرزمین تک‌شاخ‌ها»، تک‌شاخ‌ها توی قصر یخستان ناراحت و غمگین هستند. بچه‌ها باید با غم‌سنج، درجه‌ی غم و غصه‌ی تک‌شاخ‌ها را اندازه بگیرند و کاری کنند که خوشحال و خندان شوند. فلورستان که یک مرغ‌دریایی است وظیفه‌ی آموزش بچه‌ها را بر عهده دارد، به آن‌ها کمک می‌کند تا به روش خودشان بهترین راه‌حل را پیدا کنند. آنها هنوز نمی‌دانند، اما در شرف کشف چگونگی انجام جادو با احساسات خود هستند.

کتاب سفر به سرزمین تک شاخ ها (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

السا پونست
السا پونست بانل نویسنده و فیلسوف اسپانیایی، دختر محبوب علمی ارواردپونست است.وی در دهه 60 در لندن متولد شد. وی در هائیتی، ایالات متحده و مادرید بزرگ شد. و دارای مدرک فلسفه و نامه های دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس علوم انسانی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه خودمختار مادرید و فوق لیسانس آموزش متوسطه از UCJC است. او دو دختر دارد.