کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار

Allen Carr's Easy Way To Stop Smoking
کد کتاب : 31644
مترجم :

شابک : 978-6009489688
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آسانترین روش ترک سیگار
easy way to stop smoking
برای آنهایی که می خواهند سیگار را ترک کنند و آنهایی که می خواهند سیگاری ها را ترک بدهند
  • 15 % تخفیف
    230,000 | 195,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: روزگار روزگار
    نویسنده:
کد کتاب : 13314
مترجم : نوذر نیازی
شابک : 978-9643741563
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288‍
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آسانترین روش ترک سیگار اثر آلن کار

کتاب پرفروش انقلابی ، با بیش از چهار میلیون نسخه در دست چاپ. روش ابتکاری آسان آلن کار- که او پس از عادت به کشیدن 100 سیگار در روز که تقریبا او را به سمت ناامیدی کشانده بود کشف کرده است - به میلیون ها نفر کمک کرده است که بدون احساس اضطراب و محرومیت ، سیگار را ترک کنند. این امر به این دلیل است که وی به افراد سیگاری کمک می کند دلایل روانشناختی ناشی از وابستگی خود را کشف کنند ، در مورد چگونگی مدیریت علائم ترک را به تفصیل توضیح می دهد ، به آنها نشان می دهد که چگونه در برابر موقعیت هایی که در آن وسوسه می شوند قوی باشند و مقابله کنند و به آنها توانایی این را می دهد تا زندگی بدون سیگاری را بسازند. کار در کتاب آسانترین روش ترک سیگار درباره موضوعاتی مانند اعتیاد به نیکوتین بحث می کند. "شستشوی مغزی" اجتماعی که افراد را به سیگار کشیدن تشویق مس کند. این باور غلط که سیگار کشیدن استرس را تسکین می دهد. نقشی که کسالت در خراب کردن تلاش ها دارد و دلایل اصلی عدم موفقیت. با این برنامه ی اثبات شده ، افراد سیگاری به راحتی بسته های سیگار خود را رها می کنند.

کتاب آسانترین روش ترک سیگار

آلن کار
پروفسور آلن کار مدیر برنامه آموزش دکترا در روانشناسی بالینی در کالج دانشگاه دوبلین و مشاور مریض و خانواده درمانگر در موسسه درمان زناشویی و خانواده کلانویلیام در دوبلین است. وی بیش از ده کتاب و 200 مقاله دانشگاهی و سخنرانی های کنفرانس در زمینه های خانواده درمانی و روانشناسی بالینی منتشر کرده است. آثار او به تعدادی از زبانهای کره ای، لهستانی و چینی ترجمه شده است. او سابقه زیادی در خانواده درمانی و روانشناسی بالینی دارد، زیرا در دانشگاه های انگلیس، ایرلند و کانادا کار کرده است.
دسته بندی های کتاب آسانترین روش ترک سیگار
نکوداشت های کتاب آسانترین روش ترک سیگار
Allow Allen Carr to help you escape painlessly today.
اجازه دهید آلن کار به شما کمک کند تا بدون درد کشیدن رها شوید
Observer Observer

A different approach. A stunning success
رویکردی متفاوت. موفقیتی درخشان.
Sun

I was exhilarated by a new sense of freedom.
حس جدیدی از آزادی را تجربه کردم
Independent Independent

قسمت هایی از کتاب آسانترین روش ترک سیگار (لذت متن)
چنانکه چنین روشی برای ترک کردن سیگار وجود داشته باشد، آیا مایل نیستید از آن پیروی کنید؟ به احتمال زیاد پاسخ شما مثبت است. البته یقین دارم که شما نیز چون من به معجزه و سحر و جادو اعتقاد ندارید، اما با این وجود، روشی که در بالا شرح آن گذشت در حقیقت وجود دارد. من آن را روش آسان می نامم. در واقع معجزه ای در کار نیست، فقط اینگونه به نظر می رسد. اولین بار که این شیوه را کشف کردم متوجه شدم که چقدر ساده است و مطمئنم بسیاری از آن چند میلیون معتادی که با کمک روش آسان موفق به ترک سیگار شده اند گفته ی مرا تایید می نمایند.

با این وجود، اکثر این افراد پس از چند ساعت کلینیک را ترک می کنند، خوشحال از اینکه دیگر به سیگار لب نخواهند زد. چگونه این معجزه رخ می دهد؟ اگر می خواهید علت را بدانید، لازم است این کتاب را تا آخر بخوانید. به هر حال آنچه که می خواهم بگویم این است که اکثر معتادان انتظار دارند که ما برای رسیدن به هدف خود، برایشان از مضرات و خطرهای احتمالی سیگار سخن بگوییم: اینکه مصرف دخانیات عادت کثیف و زشتی است، که ثروت آدمی را به باد می دهد، و اینکه سیگاری ها چقدر بی فکر و اندیشه اند که ترک نمی کنند. نه، ما با گفتن چیزهایی که سیگاری ها خودشان از قبل می دانند به آنان کمکی نخواهیم کرد. اینها مشکلات مصرف دخانیات است و دانستن آنها کمکی به ترک سیگار نمی کند.

شما به کدامیک علاقمند هستید؟ البته این به سلیقه ی خودتان بستگی دارد. بعضی ها ترجیح می دهند کتاب بخوانند و بعضی دیگر علاقمند به تماشای ویدئو هستند. کلینیک های ما آنقدر سطح موفقیتشان بالاست که حاضریم در صورت عدم موفقیت، پول شما را پس بدهیم، تعرفه های ما بستگی به مکان کلینیک دارد و چنانکه شما | جزو آن بیست درصدی باشید که به بیشتر از یک جلسه نیازمندند، می توانید بدون پرداخت پول اضافه و به دفعات، در دوره های تکمیلی ما شرکت کنید. سعی نداریم هیچ معتادی را مایوس کنیم و چنانکه تصمیمتان در مورد ترک سیگار عوض شود پول شما به طور کامل برگشت داده خواهد شد. با این حال میزان موفقیت کلینیک های ما در سطح جهان به طور متوسط به بیش از نود درصد می رسد.