کتاب قلب سیاه جوهری(2جلدی)

The Ink Black Heart
کد کتاب : 134428
مترجم :
شابک : 978-6001828744
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1180
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب قلب سیاه جوهری(2جلدی) اثر جی کی رولینگ

«قلب سیاه جوهری»، کتاب جدید جی. کی. رولینگ، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر است. این کتاب داستانی در ژانر جنایی است و ششمین کتاب از مجموعه کتاب‌های جنایی کارآگاهی به نام «کورموران استرایک» است. وی این کتاب را مانند دیگر کتاب‌های این مجموعه با نام مستعار رابرت گالبرایت منتشر کرده است. این رمان در 30 آگوست 2022 منتشر شد و ششمین و طولانی‌ترین رمان از مجموعه‌ی «حمله کورموران» است.
در این رمان یک هنرمند و کاریکاتوریست محبوب به‌خاطر بیان نظراتش در مخالفت با دنیای ترنس‌ها با آزار مواجه می‌شود و یک شخصیت آنلاین مرموز وی را تحت‌تعقیب قرار می‌دهد و در‌نهایت جسدش پیدا می‌شود.
رولینگ ماجرای خودش را در این کتاب روایت کرده است و وی نیز گرچه کتمان نمی‌کند که از برخی از تجربیات خودش الهام گرفته، اما می‌گوید نوشتن این کتاب با این سوژه را پیش از آن شروع کرده بود که بخواهد نظراتش را مطرح کند و با مخالفت و اعتراض شماری روبه‌رو شود.
کتاب «قلب سیاه جوهری»، جلد ششم مجموعه‌ی «کورمورن استرایک»، با ترجمه‌ی ویدا اسلامیه از سوی انتشارات کتابسرای تندیس منتشر‌شده است.
کورمورن استرایک نام شخصیت اصلی مجموعه کتاب‌های داستان جنایی این نویسنده است. داستان‌های این مجموعه شرح وقایع پرونده‌های جنایی استرایک و دستیارش رابین است.
این کتاب که در ۱۰۲۴ صفحه نوشته‌شده است. مطالعه‌ی این کتاب به علاقمندان داستان‌های جنایی و رازآلود توصیه می‌شود.

کتاب قلب سیاه جوهری(2جلدی)

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...