کتاب جنایات گریندل والد

Fantastic Beasts - The Crimes of Grindelwald
جانوران شگفت انگیز (فیلمنامه اصلی)
کد کتاب : 18865
مترجم :
شابک : 978-6001823572
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جنایات گریندل والد اثر جی کی رولینگ

کتاب جنایات گریندل والد اثری از جی.کی. رولینگ است.دومین فیلمنامه ی جی.کی.رولینگ با تصویرسازی چشمگیر ، اتفاق هایی را که پیش تر به دنیای جادویی شکل داده اند وسعت می بخشد و با نیم نگاهی به داستان های هری پاتر، موجب خشنودی طرفداران کتاب ها و فیلم ها می شود.

در پایان قسمت اول جانوران شگفت انگیز، گلرت گریندل والد، جادوگر سیاه قدرتمند، به کمک نیوت اسکمندر در نیویورک دستگیر شد. اما گریندل والد با عملی کردن تهدیدش، موفق به فرار از بازداشت شده، شروع به گردآوری پیروانی برای خود می کند تا ساده ترین بخش از برنامه ی کارش را به انجام برساند: به قدرت رساندن جادوگرهای اصیل زاده برای حکومت بر دنیای غیرجادویی.

آلبوس دامبلدور در تلاش برای ممانعت از تحقق برنامه های گریندل والد، از نیوت، شاگرد سابقش در هاگوارتز، کمک می خواهد. نیوت، بی خبر از خطرهای پیش رو، بار دیگر موافقت به همکاری می کند. با اوج گیری تفرقه در دنیای جادویی، عشق و وفاداری محک می خورد و مرزبندی هایی، حتی میان اعضای خانواده ها و دوستان صمیمی، مشخص می شود .

کتاب جنایات گریندل والد

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
قسمت هایی از کتاب جنایات گریندل والد (لذت متن)
اصیل زاده ها فکر می کنن اون آخرین نفر از یه خاندان فرانسویه، بچه ایه که همه فکر می کردن از بین رفته… نگاهی به هم می کنند. نیوت بهت زده است. نیوت نگید برادر لیتاست؟ دامبلدور این همون چیزیه که همه جا پیچیده. اصیل زاده باشه یا نباشه، من یه چیزی رو خوب می دونم: نهانه در نبود عشق و محبت، مثل یه همزاد تاریک به وجود می آد. اگر کریدنس خواهر یا برادر واقعی داشته باشه که بتونه جای نهانه رو بگیره، ممکنه کریدنس نجات پیدا کنه. (مکث) کریدنس هرجای پاریس که باشه یا خودش در معرض خطره، یا برای دیگران خطرناکه. این درست که ما هنوز نمی دونیم اون کیه، ولی لازمه که پیداش کنیم؛ و من امیدوار بودم تو کسی باشی که پیداش می کنه.