کتاب زنان خطرناک 1

Dangerous Women
کد کتاب : 136161
مترجم :
شابک : 978-6222192679
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 213
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زنان خطرناک 1 اثر جرج آر آر مارتین

زنان خطرناک یک گلچین ادبی بین‌ژانری است و بیست داستان‌ کوتاه دارد که جرج ر. ر. مارتین و گاردنر دوزویس آن‌ها را جمع‌آوری و ویرایش کرده‌اند.

داستان‌هایی از مجموعه‌های غریبه، نوشتۀ دایانا گابالدون؛ پرونده‌های درزدن، نوشتۀ جیم بوچر؛ جادوگران، نوشتۀ لو گراسمن و داستان‌های مستقلی از برندون سندرسون، جو ابرکرامبی و چندین نویسندۀ مطرح دیگر در حوزۀ علمی‌تخیلی و فانتزی.

این آثار ظرفیت زنان را در جادو، خشونت و آشوب به نمایش می‌گذارند و قله‌های بلندی را که زنان دلیر می‌توانند فتح کنند و ژرفنایی را که زنان تبهکار ممکن است در آن سقوط کنند، می‌کاوند.

دوزویس در مقدمۀ این کتاب نوشته است: «در اینجا از قربانیان بیچاره و عاجزی که نالان و گریان، از شدت وحشت، یک گوشه می‌ایستند تا قهرمان مذکر با هیولاها بجنگد یا روی شرور داستان شمشیر بکشد هیچ نشانی نمی‌یابید… اگر هم بخواهید سربه‌سر این زنان بگذارید، آن‌وقت خواهید دید که خودتان را در چه مخمصه‌ای انداخته‌اید.»

کتاب زنان خطرناک 1

جرج آر آر مارتین
جرج ریموند ریچارد مارتین، زاده ی 20 سپتامبر 1948، نویسنده و نمایشنامه نویس آمریکایی سبک های فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است.جرج آر. آر. مارتین در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. خانواده اش از طبقه ی کارگر بودند و در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه های شهر زندگی می کردند. او در همان محل به دبیرستان رفت، هرچند آن را دوست نداشت. با این وجود، مارتین بعدها می گوید در آن دوره ی سرنوشت ساز بود که علاقه اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» شکل گرفت. او در جوانی، عاشق کمیک های ابرقهرمانی ده...