کتاب از نو

Hit Refresh
کد کتاب : 41201
مترجم :
شابک : 978-6007677841
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نوسازی
Hit Refresh
تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت
کد کتاب : 13752
مترجم : شهرام یوسفیان
شابک : 978-6008738367
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نوسازی اثر ساتیا نادلا

کتاب «نوسازی» که به سرعت در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفت، درباره تغییر شخصی است؛ درباره تغییر شکل درونی مایکروسافت و تکنولوژی هایی که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. ظهور هیجان انگیزترین و نیز اخلال گرترین تکنولوژی های بشری که تاکنون تجربه کرده ایم: هوش مصنوعی، واقعیت ترکیبی، محاسبات کوانتومی. درباره اینکه چگونه افراد، سازمان ها و جوامع می توانند و باید تغییر رویه دهند و در جستجوی خود برای انرژی ها و ایده های نو، «نوسازی» کنند!

مدیرعامل مایکروسافت، ضمن روایت تلاش دائمی شرکت در تغییر رویه و تناسب با دنیای فعلی، داستان زندگی شخصی خود از کودکی و مهاجرت از هند به آمریکا تا رهبری یکی از معنادارترین تغییرات تکنولوژی در حوزه دیجیتال را بیان می کند.

کتاب نوسازی

ساتیا نادلا
ساتیا نادلا (به انگلیسی: Satya Nadella) مدیرعامل فعلی مایکروسافت است. او به عنوان جایگزین استیو بالمر در چهارم فوریهٔ ۲۰۱۴ میلادی این سمت را عهده‌دار شد. وی پیش از این در بخش سرویس‌های ابریِ مایکروسافت فعالیت می‌کرد.ساتیا نادلا در حیدرآباد هند به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خود را در آمریکا گذرانده‌است. او بیش از ۲۲ سال در بخش‌های مختلف شرکت مایکروسافت کار کرده‌است. از بزرگترین موفقیت‌های وی در مایکروسافت می‌توان به راه‌اندازی بینگ، جستجوگر مایکرو...
قسمت هایی از کتاب نوسازی (لذت متن)
در واقع این کتاب درباره ما انسان هاست و ویژگی منحصر به فردی که آن را همدلی می نامیم. در روزگار فعلی که سیل تکنولوژی، بیش از همیشه وضع موجودمان را به مخاطره انداخته، همدلی ارزشمندتر هم شده است.