کتاب در پی پایان

I'm Thinking of Ending Things
  • 15 % تخفیف
    155,000 | 131,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 13845
مترجم :
شابک : 978-6003840683
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تو این فکرم که تمومش کنم
I'm Thinking of Ending Things
کد کتاب : 35309
مترجم :
شابک : 978-6220105688
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب در پی پایان اثر ایان رید

راوی، زن جوانی که هرگز نامش فاش نمی شود، می خواهد با دوستش جیک به دیدن خانواده ی جیک برود. اگرچه جیک امیدوار است که همین سفر رابطه شان را جدی تر کند، راوی مدام در ذهنش دارد به پایان دادن این رابطه فکر می کند. اما این ظاهر قضیه است. آخر شب موقع بازگشت از منزل پدر و مادر جیک، او تصمیم می گیرد که محله های اطراف زادگاهش را به زن نشان دهد. جیک در برف شدید و سوز سرما اتومبیل را نگه می دارد و هنگام پیاده شدن از زن می خواهد منتظرش بماند، اما دیگر برنمی گردد. زن جوان به ناچار پس از مدتی مجبور می شود دنبال جیک بگردد. او برای پیدا کردن جیک وارد ساختمان مدرسه ای قدیمی می شود، ولی با هر قدمی که برمی دارد، رازی مه آلود در کمینش نشسته...

در این اثر ادبی بسیار هوشمندانه، پرتنش و هیجان انگیز، رمان نویس ایان رید، اعماق روان انسان، تحقیق در مورد آگاهی، اراده آزاد، ارزش روابط، ترس، و محدودیت های تنهایی را کاوش می کند. یادآور کار های اولیه جوز ساراماگو، فرقه کلاسیک مایکل فیبر (در زیر پوست)، و لیونل شریور (ما باید در مورد کوین صحبت کنیم)، در پی پایان اولین کتاب به یاد ماندنی و پرمخاطره می باشد. این رمان پرتنش، جالب و مرموز، از همان صفحه اول شما را به سمت خود می کشد و اجازه نمی دهد که آن را ترک کنید.

کتاب در پی پایان


ویژگی های کتاب در پی پایان

نامزد دریافت جایزه ی بری و شرلی جکسون سال 2016

یکی از بهترین کتاب های سال 2016 به انتخاب رادیو ملی آمریکا

ایان رید
ایان رید متولد سال 1980میلادی در کانادا می باشد که برنده جایزه RBC Taylor Emerging Writer Award در سال 2015 بود. وی شغل نویسندگی را پس از فارغ التحصیلی از دانشگا، با انتشار مقالات و ستون هایی در مجله های ملی و روزنامه ها آغاز کرد. اولین رمان او "در پی پایان" در سال 2016 منتشر شد. یک فیلم از نتفلیکس توسط چارلی کافمن از این کتاب اقتباس شده است. دومین رمان وی بنام "دشمن" توسط سیمون و شاستر منتشر شد.
نکوداشت های کتاب در پی پایان
داستانی پرانرژی ، عجیب و غریب و متفکرانه که با بسته شدن کتاب شما را متحیر خواهد کرد.
PureWow

این اثر ادبی هیجان انگیز ترین و اصلی ترین اثری است که اخیرا دیده شده است.
The Chicago Tribune

هوشمند، خطرناک و ترسناک مانند جهنم. ایان رید شما را به یک سفر جاده ای شوکه کننده می برد و تا مقصد شما را میخکوب نگه می دارد.
Brian Francis

قسمت هایی از کتاب در پی پایان (لذت متن)
در پی پایان. هنگامی که این فکر می آید، می ماند. می چسبد. منتظر می ماند. همیشه آنجا هست. همیشه.

یک بار جک گفت: "بعضی وقت ها یک فکر نسبت به یک عمل به حقیقت و درستی نزدیک تر است. تو می توانی هر چیزی بگویی، هر کاری انجام دهی، اما نمی توانی یک تفکر تقلبی داشته باشی.