کتاب بی منطقی های هر روز ما

Predictably irrational
نیرو های پنهان که به جای ما تصمیم می گیرند
کد کتاب : 14522
مترجم : الناز اعلم
شابک : 978-6001301698
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نابخردی های پیش بینی پذیر
Predictably irrational
کد کتاب : 14523
مترجم :
شابک : 978-6006043111
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بی منطقی های هر روز ما اثر دن آریلی

«بی منطقی های هر روز ما: نیروهای پنهان که به جای ما تصمیم می گیرند»، کتابی است از دن آریلی که در آن فرضیات خوانندگان را درباره ی تصمیم گیری مبتنی بر تفکر عقلی به چالش کشیده می شود. آریلی توضیح می دهد که «هدفم تا پایان کتاب، کمک به شما و افراد اطراف شماست. امیدوارم با ارائه طیف گسترده ای از آزمایشات علمی، یافته ها و حکایات شما که در بسیاری از نمونه ها بسیار هم سرگرم کننده هستند، موفق شویم. وقتی می بینید که اشتباهات منظم چقدر هستند - چگونه دوباره و دوباره آنها را تکرار می کنیم - فکر می کنم شما شروع به یادگیری شیوه ی جلوگیری از برخی از آنها خواهید کرد.

کتاب بی منطقی های هر روز ما

دن آریلی
دن آرییلی، زاده ی 29 آپریل 1967، استاد دانشگاه و نویسنده ای آمریکایی است. آرییلی ابتدا در رشته ی فیزیک تحصیل می کرد اما پس از مدتی به تحصیل در رشته های فلسفه و روانشناسی روی آورد. او اما در سال آخر، مطالعه ی فلسفه را کنار گذاشت و تمام توجه خود را معطوف روانشناسی ساخت. آرییلی مدرک دکتری روانشناسی خود را در سال 1996 از دانشگاه کالیفرنیای شمالی دریافت کرد. او استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری در دانشگاه دوک است.
نکوداشت های کتاب بی منطقی های هر روز ما
Surprisingly entertaining. . . . Easy to read. . . . Ariely’s book makes economics and the strange happenings of the human mind fun.
با کمال تعجب سرگرم کننده است. . . . خواندن آسان . . . کتاب آریلی فضا و اتفاقات عجیب ذهن انسان را سرگرم کننده می کند.
USA Today USA Today

A fascinating romp through the science of decision-making that unmasks the ways that emotions, social norms, expectations, and context lead us astray.
یک واقعیت جالب توجه در علم تصمیم گیری که روش های عواطف ، هنجارهای اجتماعی ، انتظارات و زمینه را از بین می برد و ما را گمراه می کند.
Time magazine

In creative ways, author Dan Ariely puts rationality to the test. . . . New experiments and optimistic ideas tumble out of him, like water from a fountain.
به روشهای خلاقانه ، دن آریلی عقلانیت را به امتحان می گذارد. . . . آزمایش های جدید و ایده های خوش بینانه ، مانند آب از چشمه .
Boston Globe Boston Globe

قسمت هایی از کتاب بی منطقی های هر روز ما (لذت متن)