کتاب همراه با جیمز آلن

Day by Day with James Allen
بنیانگذار جنبش خودیاری و تفکر نوین
کد کتاب : 14623
مترجم :
شابک : 978-6007632390
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همراه با جیمز آلن اثر ویک جانسون

کتاب حاضر بعنوان راهنمایی در جهت تغییر و بهبود شرایط زندگی شما، شامل سی و یک فصل کوتاه و دربردارندۀ گزیده ای از نکات مفید و ارزشمند کتاب های جیمزآلن از جمله مهم ترین اثر او یعنی کتاب « آنسان که انسان می اندیشد» و همچنین دربردارندۀ شرح و تفسیر سخنان آلن توسط ویک جانسون می باشد.

کتاب همراه با جیمز آلن

ویک جانسون
ویک جانسون علی رغم اینکه در صنعت توسعه شخصی هنگام راه اندازی اولین وب سایت خود در سال 2001 کاملاً ناشناخته بود، به عنوان یک متخصص بین المللی در زمینه تعیین هدف و مجری برنامه محبوب TSTN Goals 2 Go شناخته شد. او همچنین بنیانگذار TheChampionClub.org ، AsAManThinketh.net ، Goals2Go.com ، MyDailyInsights.com و ده سایت دیگر برای کمک به خود است.در سال 1996 از خانه اش بیرون شد و آخرین اتومبیلش یک سال بعد به علت تصرف در اختیار گرفت، داستان او منبع الهام اغلب برای بیش از 300000 مشترکی است که در سراسر ج...
دسته بندی های کتاب همراه با جیمز آلن
قسمت هایی از کتاب همراه با جیمز آلن (لذت متن)
پیشامدها منفی یا مثبت نیستند، بلکه خنثی هستند. طرز فکر یا نگرش ماست که پیشامدی را مثبت یا منفی جلوه می دهد. باب پراکتر با استفاده از قانونی جهانی که تحت عنوان قانون قطبیت از آن یاد کرده، به خوبی مطلب را شرح داده است. هرچیز در جهان دارای قطبی مخالف است. بدون بیرون، درون معنا ندارد. چپ در مقابل راست، و جلو در مقابل عقب است. هر فرازی یک نشیب دارد و هر نشیب یک فراز. قانون قطبیت بر این دلالت دارد که هر چیزی، متضادی یکسان و معادل خود دارد. اگر از کف زمین تا سطح میز یک متر ارتفاع باشد، فاصله ی سطح میز تا کف زمین هم یک متر خواهد بود. اگر فاصله ی منچستر تا لندن 250 کیلومتر باشد، فاصله از لندن تا منچستر هم 250 کیلومتر خواهد بود؛ محال است طور دیگری باشد. اگر بنا به تصور شما واقعه ای بد در زندگی تان رخ داده است، باید جنبه ای مثبت هم داشته باشد. اگر این واقعه فقط کمی بد باشد، وقتی خوب جنبه ی دیگر قضیه را در نظر بگیرید، می بینید جنبه ی دیگر آن فقط کمی خوب است.