کتاب پایان همه چیز

The End of All Things
(جنگ پیرمرد 7)
کد کتاب : 16298
مترجم :
شابک : 978-6001825866
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 439
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه بهترین کتاب علمی تخیلی گودریدز سال 2015

معرفی کتاب پایان همه چیز اثر جان اسکالزی

کتاب "پایان همه چیز " یک رمان علمی تخیلی نوشته جان اسکالزی نویسنده آمریکایی است که ششمین کتاب در دنیای جنگ پیرمرد است. دو دولت بزرگ انسانی، زمین و اتحادیه استعماری، پس از نابودی ایستگاه زمینی، راه خود را از هم جدا کرده اند و هر دو رابطه ضعیفی با Conclave، ائتلافی از دولت های بیگانه دارند. اکنون نیروهای اتحادیه استعماری در نیروهای دفاعی استعماری (CDF) بدون منبع جدیدی انسانها از زمین رو به اتمام است که منجر به آسیب پذیری کلنی های انسانی در برابر گونه های بیگانه می شود که منتظر اولین نشانه ضعف هستند. بشریت در معرض نابودی قرار گرفته است. ستوان CDF هری ویلسون و دیپلمات‌های اتحادیه استعمای برای کشف اینکه چه کسی در پشت حملات به اتحادیه و کنکلای نژادهای بیگانه است، در حال تلاش هستند.

کتاب "پایان همه چیز"نوشته "جان اسکالزی" با ترجمه حسین شهرابی توسط نشر "کتابسرای تندیس" منتشر شده است. این کتاب هم اکنون در وبسایت ایران کتاب قابل دسترس است و شما می توانید آنرا بصورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد. این اثر داستانی وقایع اسرارآمیزی را روایت می کند که بی شک مجذوب آن خواهید شد. تکنیک های داستانی مانند تعلیق و شخصیت پردازی در این داستان به خوبی بر جذابیت این کتاب افزوده است.

کتاب پایان همه چیز

جان اسکالزی
جان اسکالزی، زاده ی 10 می 1969، نویسنده ی آمریکایی داستان های علمی تخیلی و رئیس سابق «انجمن نویسندگان داستان های علمی تخیلی و فانتزی آمریکا» است.اسکالزی از همان دوران کودکی، شیفته ی داستان های علمی تخیلی و معمایی بود و همین موضوع او را به سمت نوشتن این داستان ها سوق داد. او در سال 1991 در رشته ی فلسفه از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شد. اسکالزی نویسندگی حرفه ای را در سال 1990 و در زمانی آغاز کرد که هنوز در کالج مشغول تحصیل بود و به صورت پاره وقت برای روزنامه ی the Chicago Sun-Times کار می کرد.