کتاب سه گانه کوئوت شاه کش (کتاب دوم: ترس مرد فرزانه جلد 3)

The Wise Man's Fear
کد کتاب : 16381
مترجم :
شابک : 978-6007132296
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 574
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ترس مرد فرزانه (جلد سوم)
the wise man's fear
کتاب دوم مجموعه سرگذشت شاهکش
کد کتاب : 27819
مترجم :
شابک : 978-600-8537-36-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 484
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی سه گانه کوئوت شاه کش (کتاب دوم: ترس مرد فرزانه جلد 3) اثر پاتریک راتفوس

من شاه دختان بسیاری را از گورپشته ی پادشاهان در خواب رهاندم، شهر “تربون” را به آتش کشاندم، شبی را در کنار “فلورین”صبح کردم و عقل و جان به در بردم، در سنی از دانشگاه اخراج شدم که به دیگران اجازه ی ورود داده می شد و در زیر مهتاب مسیرهایی را پیمودم که صحبت از آن ها در میانه ی روز وحشت برمی انگیزد. من با خدایان سخن گفته ام، به زنان عشق ورزیده ام و ترانه هایی سروده ام که خنیاگران را به زاری وا می دارد. لابد درباره ام شنیده اید.
افسانه ی کوات این چنین آغاز می شود؛ از هنگام کودکی اش درمیان دسته ی بازیگران مسافر تا سال هایی که به عنوان یتیمی نیمه وحشی در شهری مملو از جرم و جنایت سپری کرد و همین طور دوران بی پروایی جسورانه و در عین حال موفقیت آمیزش که به ورود به مدرسه ی سختگیر و خطرناک جادو انجامید. در این صفحات کوات را به عنوان جادوگری بدنام، سارقی همه فن حریف، نوازنده ای چیره دست و آدم کشی شریر خواهید شناخت. اما نام راستین باد بسیار فراتر از این ها است، چرا که این داستان حقیقت های نهان افسانه ی کوات را برملا می سازد.

کتاب سه گانه کوئوت شاه کش (کتاب دوم: ترس مرد فرزانه جلد 3)

پاتریک راتفوس
پاتریک جیمز راتفوس، زاده ی 6 ژوئن 1973، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی است.راتفوس در دبیرستان، بسیار شلوغ و بازیگوش بود. سرگرمی های او، خواندن یک یا دو رمان در روز و دادن مشورت در مورد روابط عاشقانه به تمام دوستانش بود. راتفوس از همان دوران، شروع به نوشتن داستان هایی عجیب و غریب درباره ی الف ها کرد.او در سال 1991 وارد کالج شد تا در رشته ی مهندسی مواد تحصیل کند، و بعد از آن، روانشناسی بالینی توجه اش را جلب کرد. به گفته ی خود راتفوس، او در سال 1993 پذیرفت که نمی داند که می خواهد با زندگی ...