کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو

Coffee with Poe
کد کتاب : 1680
مترجم :
شابک : 978-600-376-333-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در آمریکا

نامزد نهایی جایزه بهترین کتاب سال آمریکا

معرفی کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو اثر اندرو بارجر

کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو، رمانی نوشته ی اندرو بارجر است که اولین بار در سال 2003 به چاپ رسید. این کتاب که نامزد نهایی کتاب برگزیده ی سال آمریکا بوده، رمانی تاریخی است که به زندگی نویسنده ی بزرگ آمریکایی، ادگار آلن پو می پردازد. این داستان پر از نامه های واقعی پو به سه نامزدش، نویسندگان معاصر خود و دشمنان خونی اش است. شخصیت های این رمان جذاب از طریق گفت و گوهایی به یاد ماندنی جان می یابند؛ گفت و گوهایی که بر اساس مدارک و شواهد تاریخی نگاشته شده اند. کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو، در قالب داستانی فوق العاده سرگرم کننده و هیجان انگیز، مخاطبین را با زندگی یکی از برجسته ترین و اسرارآمیزترین نویسندگان تاریخ آمریکا آشنا می کند و به ادگار آلن پو، جان تازه ای می بخشد.

کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو

نکوداشت های کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو
An interesting historical fiction.
یک داستان تاریخی جذاب.
Amazon Amazon

It brings Edgar Allan Poe to life as never before.
این اثر به شکلی بی همتا در گذشته، به ادگار الن پو جان می بخشد.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب یک فنجان قهوه با ادگار آلن پو (لذت متن)
«بچه ی بیچاره، در این دنیای بی رحم در دو سالگی یتیم شده. درخشش اشک های پسرک را دیدم که روی تابوت افتاد و چهره ی آرایش شده ی مادرش را رنگی کرد.» جان گفت: «خواهرش را فراموش نکن. رزالی فقط یک سال دارد.» در حالی که خیره به نور کهربایی رنگی بود که از میان ارگ بزرگ به جلوی جایگاه مقدس تابیده می شد، کراواتش را صاف کرد: «خدایا متشکرم که او خیلی کوچک است و این رویداد غم انگیز و یا حرفه ی نفرت انگیز والدینش را به خاطر نخواهد آورد. ویلیام مکنزی و همسرش او را به فرزندی قبول کرده اند. مطمئنم، تصمیمی نامناسب است.»

جان با پشت دستش به کتاب سرود مذهبی ای زد که در شکاف نیمکت قرار داشت. «فکر می کنی چرا دیوید پو خانواده اش را ول کرده و کمی قبل از مستی و نئشگی مرده است؟ هنر او را به انجام این کار وا داشت. گناهی بزرگتر از حرفه اش و بی احترامی به خود و خانواده وجود ندارد، به این دلیل.»

«و گناه الیزا پو چه بوده است؟ سعی کرده کودکانش را از بهترین راهی که می دانسته بزرگ کند. سعی کرده یک زندگی بسازد و سپس از اضطراب و خستگی در طول آخرین تور تئاترش مرده است؟» «گناه بزرگ این بازیگر انگلیسی، ازدواج با دیوید پو جونیور بود، دانشجوی آینده دار حقوق بالتیمور، و گول زدنش برای این که در کنارش به حرفه ی او در صحنه بپیوندد. این کار، مرد را به دیوانگی کشاند.»