کتاب جلاد لاغر

The Thin Executioner
کد کتاب : 17798
مترجم :
شابک : 978-9645368287
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 584
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب جلاد لاغر اثر دارن شان

کتاب «جلاد لاغر» یک رمان تخیلی بزرگسالان جوان است که توسط نمایشنامه نویس ایرلندی دارن اوشاگنسی با نام مستعار دارن شان نوشته شده است و در آوریل 2010 منتشر شده است. با الهام از و اقتباسی جزئی از ماجراهای هاکلبری فین اثر مارک تواین و دختر آتش‌بازساز توسط فیلیپ پولمن، شان به تأثیرات خاورمیانه برای لحن رمان اشاره کرد و رمان را به عنوان "مورد علاقه خود در بین تمام کتاب‌هایش [که نوشته است]" توصیف کرد.
جبل سومین پسر جلاد پادشاهی خود راشد روم است که به عنوان محترم ترین فرد در نزد پادشاه شناخته می شود. به این ترتیب، خانواده به عنوان خانواده سلطنتی مورد احترام قرار می گیرد. پس از اینکه جبل از سخنرانی پدرش در دوران بازنشستگی کنار گذاشته شد و به پادشاهی اطلاع داد که دو پسر بزرگترش در رقابتی می جنگند تا ببینند چه کسی افتخار جانشینی جلاد او را خواهد داشت - پس از آن، جبل تصمیم عجولانه می گیرد تا به سفری به توبایگات، کوه مقدس و خانه خدای آتش صباح عید، موجودی که ظاهرا در ازای یک قربانی انسانی، شکست ناپذیری و عمر طولانی را به خواهان اعطا کند، می گیرد. جبل با همراهی برده تل حسنی، سفری تاریک و بی رحمانه را آغاز می کند که پر از اوباش لینچ، فرقه های خودکشی، هیولاهای وحشتناک و بدتر از آن، مردان هیولا است. اما برای جبل، ریسک ارزش آن را دارد.

کتاب جلاد لاغر

دارن شان
دارن اشاگنسی معروف به دارن شان (Darren Shan) (متولد ۲ ژوئیه ۱۹۷۲) نویسنده اهل ایرلند است.وی در سه سالگی مدرسه را آغاز کرد، او بسیار ناآرام بود به همین دلیل هیچ مهد کودکی او را قبول نمی‌کرد. در ۶ سالگی با خانواده خود به ایرلند مهاجرت کرد. او پس از گذراندن دوره کالج، دو سال در یک شبکه تلویزیونی به کار پرداخت و پس از آن برای همیشه فقط نوشت. ظهور دارن شان با کتاب Ayuamarca آغاز شد که در سال ۱۹۹۹ به فروش رفت. او در ژانویه ۲۰۰۰ کتابی برای کودکان با نام سیرک عجایب نوشت. او این کتاب را بیشتر برا...