کتاب آنچه گذشت

What Happened
کد کتاب : 50816
مترجم :
شابک : 978-6226682619
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 600
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آنچه اتفاق افتاد
What Happened
کد کتاب : 1794
مترجم :
شابک : 978-964-236-884-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 462
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

آنچه اتفاق افتاد
What Happened
کد کتاب : 1987
مترجم :
شابک : 978-200-064-165-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 454
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

آنچه اتفاق افتاد
What Happened
خاطران هیلاری کلینتون در رقابت با ترامپ
کد کتاب : 18618
مترجم :
شابک : 978-6008460817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 696
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آنچه اتفاق افتاد اثر هیلاری رادهام کلینتون

کتاب آنچه اتفاق افتاد، اثری نوشته ی هیلاری کلینتون است که اولین بار در سال 2017 به انتشار رسید. کلینتون در این کتاب، از چگونگی رقابت با دونالد ترامپ، اشتباهات خود در این رقابت، چگونگی مواجهه با شکستی شوکه کننده و سخت، و ماجرای یافتن دوباره ی قدرت و امید برای ادامه ی مسیر سخن می گوید. او با شوخ طبعی و صراحت، به فراز و نشیب های دوران عجیب رقابت برای ریاست جمهوری آمریکا می پردازد و به درس هایی اشاره می کند که از این تجربه آموخته است. کلینتون همچنین از سختی ها و تبعیضاتی سخن به میان می آورد که گریبان گیر زنان در دنیای سیاست هستند. انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، رویدادی بی سابقه و تاریخی بود و کتاب آنچه اتفاق افتاد، داستان این رویداد و اتفاقات بعد از آن را روایت می کند.

کتاب آنچه اتفاق افتاد


ویژگی های کتاب آنچه اتفاق افتاد

در فهرست کتاب های سیاسی برگزیده

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

از کتاب های برگزیده سال به انتخاب نیویورک تایمز

برترین کتاب غیرداستانی سال به انتخاب TIME

هیلاری رادهام کلینتون
هیلاری داین رادهم کلینتون، زاده ی 26 اکتبر 1947، سیاست مدار آمریکایی است که که در طول سه دهه ی اخیر، بانوی اول ایالات متحده، نماینده ی نیویورک در مجلس سنا، وزیر امور خارجه ی آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری بوده است.کلینتون در شیکاگو به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سال 1973 از دانشکده ی حقوق دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و در سال 1975 به آرکانزاس رفت و با بیل کلینتون ازدواج کرد. او از همان دوران به طور جدی وارد عرصه ی سیاست شد و خیلی زود پیشرفت کرد.هیلاری کلینتون در سال 2016 ت...
نکوداشت های کتاب آنچه اتفاق افتاد
Clinton’s most personal book yet.
شخصی ترین کتاب کلینتون تا به حال.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A candid and blackly funny account of Clinton’s mood in the aftermath of losing to Donald Trump.
شرحی صادقانه و با طنزی سیاه از اوضاع و احوال کلینتون پس از باخت به دونالد ترامپ.
The New York Times

An interesting book that is worth reading.
کتابی جالب که ارزش خواندن را دارد.
The Atlantic

قسمت هایی از کتاب آنچه اتفاق افتاد (لذت متن)
این ماجرای آنچه در طول دو سال از سخت ترین سال های زندگی ام دیدم، حس کردم و اندیشیدم، است. این ماجرای آن چیزی است که مرا به سمت این تقاطع تاریخی آمریکا هدایت کرد و این که چطور پس از شکستی شوکه کننده ادامه دادم؛ و چطور با چیزهایی که بیشترین اهمیت را برایم داشتند از نو ارتباط برقرار کردم و به جای اینکه با حسرت به گذشته نگاه کنم، با امید به آینده چشم دوختم. همچنین داستان اتفاقی است که برای کشور افتاد. این که چرا اینقدر متفرق هستیم و چه چاره ای می توانیم برایش بیندیشیم.

ساعت 4:30 آن ها توانستند آماده کردن یکی از سالن های هتل را برای برنامه ای که هیچکس تصورش را نمی کرد رخ دهد، آغاز کنند. بعدها فهمیدم که این هتل، همان هتلی بود که محمدعلی کلی در سال 1971 پس از باخت تلخش در برابر جو فریزر در پایان یک نبرد سنگین در پنجاه راند، استراحت کرد و روحیه ی خود را باز یافت. علی روز پس از بازی گفته بود: «من هرگز نمی خواستم ببازم، نمی دانم چطور شکست خوردم، تنها چیزی که می دانم و برایم مهم است، این است که من چگونه باختم.» او افزوده بود: «من گریه نمی کنم و طرفدارانم هم نباید گریه کنند.» این اتفاق که هر دوی ما باید تلخی شکست را در اینجا تجربه می کردیم، برای من بسیار عجیب بود.

یک عمر در معرض دیدگان کنجکاو و تیزبین بودن، به من آموخته بود که چگونه در جمع قوی بمانم و احساسات خود را نشان ندهم. در بدترین و بهترین شرایط عادت داشتم چهره ام آرامش داشته باشد، درست مانند زرهی بر تن یک جنگجو! انگار در چند دهه ی عمرم، زندگی به من آموخته بود که چگونه باید بتوانم در بدترین لحظه از زندگی ام، بر خود تسلط داشته باشم.