کتاب سوار بر گلوله

Riding the Bullet
کد کتاب : 19403
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6002535238‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 95
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب سوار بر گلوله اثر استیون کینگ

کتاب «سوار بر گلوله» رمانی نوشته ی «استیون کینگ» است که اولین بار در سال 2000 به انتشار رسید. راوی 21 ساله ی این داستان، «الن پارکر»، درمی یابد که مادرش سکته کرده و به همین خاطر تصمیم می گیرد به دیدن او برود. او در مسیر، ابتدا سوار خودروی مردی سالخورده و نه چندان خوشرو می شود، و بعد با شخصی به مراتب بدتر ملاقات می کند: یک مرد جوان مرده که انتخابی رعب انگیز را به او پیشنهاد می دهد. حال و هوای داستان «سوار برگلوله» درست مانند کابوسی ترسناک جلوه می کند: گورستانی زیر نور ماه، صدای زوزه های باد و منظره ای فرورفته در مه. وقتی «الن» پیشنهاد مرد مرده را می پذیرد و انتخابی می کند، داستانی فراموش نشدنی شکل می گیرد که به خوبی، نشانگر دلهره ها و هراس های زندگی انسان ها است.

کتاب سوار بر گلوله

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب سوار بر گلوله
A chilling, haunting tale.
داستانی تشویش آور و فراموش نشدنی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

It's no surprise that no one tells such a story as well as Stephen King.
جای تعجب نیست که هیچکس به خوبی «استیون کینگ» نمی تواند چنین داستانی را روایت کند.
Amazon Amazon

A delightful read.
اثری لذت بخش.
Simon & Schuster

قسمت هایی از کتاب سوار بر گلوله (لذت متن)
هیچ وقت این داستان را برای کسی تعریف نکرده ام و فکر هم نمی کردم روزی تعریف کنم-دقیقا نه به دلیل آن که می ترسیدم باورم نکنند، بلکه چون شرمسار بودم... و چون این داستان من بود.

اما از زمانی که مادرم مرد، نتوانستم درست و حسابی بخوابم. خوابم می برد و دوباره از خواب می پرم؛ کاملا هوشیار و لرزان.

سایه ها در شب خیلی بیشتر هستند، تا به حال به این دقت کرده بودید؟ حتی با چراغی روشن، سایه های زیادی وجود دارد. با خودتان فکر می کنید آن سایه های بلند ممکن است سایه ی هر چیزی باشند. هر چیزی.