کتاب قوانین سرشت انسان

The Laws of Human Nature
راهنمای رمزگشایی از چهره پنهان آدم ها
کد کتاب : 64083
مترجم :
شابک : 978-6226840811
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 792
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قوانین طبیعت انسان
The Laws of Human Nature
نقاب را از چهره بیندازید و سایه درون خود را بشناسید
کد کتاب : 64104
مترجم :
شابک : 978-6227173178
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 911
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قوانین طبیعت انسان
The Laws of Human Nature
کد کتاب : 19907
مترجم :
شابک : 978-6222201135
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 656
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قوانین طبیعت انسان اثر رابرت گرین

"قوانین طبیعت انسان" کتابی است از "رابرت گرین" که در آن به یکی از مهم ترین چالش های پیش روی بشر، یعنی درک انگیزه ها و رفتار انسان ها در قبال این انگیزه ها پرداخته است. زندگی ما انسان ها به عنوان گونه های اجتماعی، به شدت به ارتباطمان با یکدیگر وابسته است؛ دانستن علت پشت رفتارهای مردم، یکی از قدرتمندترین و مهم ترین ابزاری است که می توانیم به آن دست پیدا کنیم و بدون این ابزار، باقی استعدادها و توانایی هایمان چندان راه به جایی نمی برند.
محتوای کتاب "قوانین طبیعت انسان" ، گستره ی وسیعی از مطالب را در این باره در برگرفته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
نخستین مورد، چگونگی تأثیر گرایش های غیر منطقی بر زندگی ما است. اولین چیزی که همه باید بفهمیم این است که چقدر غیر منطقی هستیم. مورد بعدی در نظر گرفتن عمق خودشیفتگی است که از خودشیفتگی عمیق تا انسان های فداکار تقسیم و آنالیز شده است. در ادامه "رابرت گرین" به موارد مختلفی از"قوانین طبیعت انسان" نظیر پنهان کردن واقعیت پشت نقاب، رفتارهایی که تحت اجبار صورت می گیرند، پنهان کاری، کوته بینی و پیگیری موارد پیش پا افتاده در زندگی روزمره، تشنگی ما برای رضایت فوری، چشم انداز دوراندیشی، خودارزیابی عقاید، حالت های تدافعی، قوانین خودشکنی و میزان تاثیر ما بر شرایط، سرکوب، حسادت، بزرگواری، استحکام جنسیتی، بی قراری و صحبت های بی هدف، انطباق یا نیروی اجتماعی که از طریق احساسات مشترک گروه ها را تحت تاثیر قرار داده و به هم پیوند می دهد، لرزش یا دوگانگی، مفهوم اقتدار و چگونگی بروز آن، پرخاشگری و نگاه تهاجمی، روابط میان نسل ها و مراقبه درباره ی مرگ می پردازد.

کتاب قوانین طبیعت انسان

رابرت گرین
رابرت گرین، زاده ی 14 می 1959، نویسنده ی آمریکایی است.گرین در لس آنجلس بزرگ شد و به دانشگاه برکلی کالیفرنیا رفت. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون پی گرفت. گرین قبل از نویسنده شدن، شغل های بسیار زیادی را تجربه کرد. او در سال 1995 به شکلی جدی نویسندگی را به عنوان شغل خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد به انتشار رساند.رابرت گرین به همراه نامزدش که یک فیلمساز است، در لس آنجلس زندگی می کند. او به پنج زبان تسلط دارد و دانشجوی بودیسم نیز هست. گرین، عاشق شنا و دوچرخه سواری د...
نکوداشت های کتاب قوانین طبیعت انسان
“The Laws of Human Nature provides some first-rate comprehensive and in-depth information about how to deal with our fellow human beings effectively. Greene’s intense curiosity about the inner workings of humanity is contagious, as he invites us to join him as fellow sleuths on his investigation of why people, including ourselves, do what we do. He rightly (and frequently) reminds us that in order to understand others, we must first and foremost understand what makes ourselves tick.”
"کتاب قوانین طبیعت انسان اطلاعاتی جامع، عمیق و درجه یک درباره نحوه برخورد موثر با هم نوعان ما ارائه می دهد. کنجکاوی شدید رابرت گرین در مورد کارهای درونی بشریت مسری است ، زیرا او ما را دعوت می کند تا به عنوان همکار در تحقیقات خود به او ملحق شویم که چرا مردم ، از جمله خود ما ، آنچه انجام می دهیم را انجام می دهیم. او به درستی (و به طور مکرر) به ما یادآوری می کند که برای درک دیگران ، قبل از هر چیز باید درک کنیم که چه چیزی باعث می شود خودمان را تایید کنیم. "
New York Journal of Books

قسمت هایی از کتاب قوانین طبیعت انسان (لذت متن)
قانون خردگریزی شما دوست دارید خود را مسلط بر سرنوشت خود بدانید و آگاهانه تلاش می کنید روند زندگی را به بهترین شکل ممکن تحت کنترل داشته باشید؛ اما به شدت ناآگاهید که هیجانات چقدر عمیق بر شما تسلط دارند. آن ها شما را به سوی ایده هایی سوق می دهند که نفستان را آرام می کند. آن ها موجب می شوند در پی شواهدی باشید تا به خودتان اثبات کنید خواسته ها و باورهایتان درست است. هیجانات موجب می شوند شما بر اساس حالات فعلی خود همان چیزی را ببینید که می خواهید و این انفصال از حقیقت منشأ تمام تصمیمات بد و الگوهای منفی است که زندگی ما را شکار می کند. منطق گرایی توانایی مقابله با تأثیرات هیجانی است و معنایش این است که به جای واکنش نشان دادن، بیندیشیم ذهن خود را نسبت به رویدادها باز کنیم و به احساسات صرف توجهی نکنیم. این به طور طبیعی رخ نخواهد داد، بلکه قدرتی است که باید آن را به دست آوریم و خبر خوب این است که ما بیشترین ظرفیت را برای این مسئلهٔ مهم داریم.