کتاب جشن هالووین

Hallowe'en Party
کد کتاب : 2109
مترجم :
شابک : 978-6004054669
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 534
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1969
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

جشن هالووین
Hallowe'en Party
کد کتاب : 21019
مترجم :
شابک : 978-964-363-756-9
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1969
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جشن هالووین اثر آگاتا کریستی

کتاب جشن هالووین، رمانی نوشته ی آگاتا کریستی است که اولین بار در سال 1969 به چاپ رسید. در یک مهمانی هالووین، دختری سیزده ساله به نام جویس به دیگران می گوید که یک بار شاهد ارتکاب یک قتل بوده است. وقتی هیچکس حرفش را باور نمی کند، او با عصبانیت و خیلی سریع مهمانی را ترک می کند. اما فقط پس از چند ساعت، جسد بی جان جویس در خانه اش پیدا می شود. در آن شب، از هرکول پوآرو خواسته می شود تا فرد شرور در مهمانی را پیدا کند اما او ابتدا باید دریابد که در این پرونده با یک قتل سر و کار دارد یا این که قتل های بیشتری نیز در کار بوده است. پوآرو باید به همراه دوستش، آریادن الیور، از نوجوانانی کله شق بازپرسی کند و با موضوعاتی عجیب و غریب سر و کله بزند. در رمان جشن هالووین، شم کارآگاهی و هوش بالای پوآرو یک بار دیگر برای حل جنایتی هولناک به کمک او خواهد آمد.

کتاب جشن هالووین


ویژگی های کتاب جشن هالووین

آگاتا کریستی پرفروش ترین نویسنده داستان های جنایی در جهان

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...
نکوداشت های کتاب جشن هالووین
Agatha Christie’s classic mystery.
داستان معمایی کلاسیک آگاتا کریستی.
Amazon Amazon

A thundering success.
موفقیتی برجسته.
Daily Mirror

Clever and engaging.
هوشمندانه و جذاب.
Times Literary Supplement Times Literary Supplement

قسمت هایی از کتاب جشن هالووین (لذت متن)
پوآرو، راضی و خوشحال از چیزهایی که دستگیرش شده بود، منزل دوستش را ترک کرد. اطلاعاتی که لازم داشت دم دست بود. از این لحاظ مطمئن بود. اسپنس را به موضوع علاقه مند کرده بود و او هم وقتی سراغ چیزی می رفت، ول نمی کرد. افسر بازنشسته بخش تحقیقات جنایی اسکاتلندیارد بود و همین شهرت و افتخار باعث شده بود خیلی از پلیس های محلی هم با او دوست باشند.

جویس، دختر سیزده ساله ی بلندقدی بود که سنش بیشتر به نظر می رسید. حالا هم آمده بود سیب ها را ببرد. ولی به محض این که لگن را بلند کرد، دو تا از سیب ها افتادند و قل خوردند و درست جلوی پای خانم آلیور ایستادند، طوری که انگار با اشاره یا حرکت دست جادوگری جلوی پای خانم آلیور متوقف شدند.

حقیقتش را بخواهید... من جشن امشب را جشن هالووین نمی نامم، گو این که در اصل همان جشن هالووین است. منتها با توجه به سن و سال مهمانان ترجیح می دهم آن را مهمانی مثبت یازده بنامم. چون تمام شرکت کنندگان از مرز یازده سالگی گذشته و اکثرشان به تازگی مدرسه ی ابتدایی را تمام کرده اند و قرار است به راهنمایی بروند.