کتاب مشتری مداری

Customer Centricity
(تمرکز بر مشتریان حقیقی برای کسب مزیت راهبردی)
کد کتاب : 21093
مترجم :
شابک : 978-6008237518
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مشتری مداری اثر پیتر فیدر

نویسنده ی کتاب پیش رو با تکیه بر راهبرد مشتری مداری و معرفی مدل های جدید آن، چگونگی دستیابی به سود بیشتر در دراز مدت را از طریق تمرکز بر مشتریان حقیقی و ارزشمند آموزش می دهد.

کتاب مشتری مداری

پیتر فیدر
پیتر اس. فیدر استاد فرانسیس و پی یوان چیا استاد بازاریابی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. تخصص او در تجزیه و تحلیل داده های رفتاری برای درک و پیش بینی فعالیت های خرید / خرید مشتری است. وی با شرکتهایی از طیف گسترده ای از صنایع، از جمله ارتباطات از راه دور، خدمات مالی، بازی / سرگرمی، خرده فروشی و داروسازی همکاری می کند. برنامه های مدیریتی روی موضوعاتی از قبیل مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش عمر مشتری و پیش بینی فروش محصولات جدید تمرکز دارند. بخش عمده ای از تحقیقات وی الگوهای رفتاری سازگار ...
قسمت هایی از کتاب مشتری مداری (لذت متن)
موسسات مشتری مدار ناهمسانی بین مشتریان را می پذیرند و حتی فراتر، از آن استقبال می کنند، چرا که درک می کنند ناهمسانی یعنی فرصت. ما، در یک شرکت مشتری مدار، درک می کنیم که برخی از مشتریان واقعا بیشتر اهمیت دارند. درک می کنیم که برخی از مشتریان سزاواری بیشتری دارند و در نتیجه برخی دیگر، کمتر. می فهمیم که اشکالی ندارد آنها کمتر دریافت کنند. واقعا به این حرفم باور دارم. درواقع، عمیقا به آن باور دارم. اما این موضوع را هم می فهمم که ایده ای دور از دسترس است و پیاده سازی آن در دنیای واقعی با مشکلات زیادی همراه است.