کتاب پس از تاریکی

After dark
کد کتاب : 21107
مترجم :
شابک : 978-9642953219
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

بعد از تاریکی
After dark
کد کتاب : 2957
مترجم :
شابک : 9789643517045
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

بعد از تاریکی
After Dark
کد کتاب : 2834
مترجم :
شابک : 9780000565976
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بعد از تاریکی اثر هاروکی موراکامی

کتاب بعد از تاریکی، رمانی نوشته ی هاروکی موراکامی است که نخستین بار در سال 2004 وارد بازار نشر شد. دختری نوزده ساله به نام ماری که در حال سپری کردن شب در یک رستوران است، مردی جوان را ملاقات می کند که اصرار دارد خواهر بزرگتر ماری را می شناسد و او را با خود به سفری غیرمعمول در شهر در دل شب می برد. در طول یک شب، زندگی گروهی گوناگون از ساکنین توکیو—مدل ها، فاحشه ها، خلافکاران، و موزیسین ها—در جهانی به هم گره می خورد که میان رویا و واقعیت معلق است. رمان بعد از تاریکی، اثری فوق العاده جذاب با رگه هایی از سوررئالیسم است که ساعت های جادویی میان نیمه شب تا سپیده دم را به شکلی به یاد ماندنی به توصیف می کشد.

کتاب بعد از تاریکی


ویژگی های کتاب بعد از تاریکی

هاروکی موراکامی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ در کیوتو ژاپن به دنیا آمد. در سال ۱۹۶۸ به دانشگاه هنرهای نمایشی واسدا رفت. در سال ۱۹۷۱ با همسرش یوکو ازدواج کرد و به گفته ی خودش در آوریل سال ۱۹۷۸ در هنگام تماشای یک مسابقه ی بیسبال، ایده ی اولین کتاب اش، به آواز باد گوش بسپار به ذهنش رسید. در سال ۱۹۷۹ این رمان منتشر شد و در همان سال جایزه ی نویسنده ی جدید گونزو را دریافت کرد. در سال ۱۹۸۰ رمان پینبال (اولین قسمت از سه گانه ی موش صحرایی) را منتشر کرد. در سال ۱۹۸۱ بار جازش را فروخت و نویسندگی را پیشه ی حرفه ای ...
نکوداشت های کتاب بعد از تاریکی
A gripping novel of late night encounters.
رمانی گیرا درباره ی مواجهات شبانه.
Barnes & Noble

It deftly explores existentialist notions of purpose, control, and identity.
این اثر به شکلی ماهرانه به کاوش در مفاهیم هستی گرایانه ی مربوط به هدف، کنترل و هویت می پردازد.
Elle

A bittersweet novel that will satisfy the most demanding literary taste.
رمانی تلخ و شیرین که سختگیرترین سلیقه های ادبی را نیز راضی خواهد کرد.
The San Francisco Chronicle

قسمت هایی از کتاب بعد از تاریکی (لذت متن)
اتاق تاریک است، اما چشم هایم به تدریج به تاریکی عادت می کند. زن جوان و زیبایی روی تخت خواب است. خواهر ماری، اری. اری آسای. بدون اینکه کسی به ما بگوید، می دانیم. موهای مشکی اش مانند سیل سیاه روی بالش پهن شده است. اکنون می خواهیم در مورد او صحبت کنیم یا شاید باید بگوییم او را از دریچه ای ببینیم. نقطه دیدمان به صورت دوربین معلق در هوا است که می تواند به تمام جهات بچرخد. در حال حاضر دوربین ما درست بالای تخت اری نصب شده و حالت خواب او را نشان می دهد. زاویه مان مانند پلک زدن در فواصل گوناگون تغییر می کند.

ما از بالا و از نقطه دید یک پرنده ی بلندپرواز شب، صحنه را می بینیم. همه جا را نگاه می کنیم. شهر مانند موجود انفرادی عظیم الجثه ای به نظر می رسد یا بهتر بگوییم مانند یک موجود کلی انفرادی است که از تعداد زیادی موجودات میکروسکوپی در هم پیچیده ساخته شده است. بزرگراه های بیشماری تا انتهای اطراف آن کشیده شده که سلول های تازه، خونی را دائما در آن به جریان می اندازند، و با فرستادن اطلاعات جدید، نوع قدیمی آن را جمع آوری کرده و اطلاعات مفید می فرستند. سپس با ارسال تناقض های جدید، قدیمی آن را جمع آوری می کند.

حتی اگر تلقی من عوض شود و حالا سخت درس بخوانم، راحت نیست که به دیگران برسم، زندگی آنقدرها هم ساده نیست. شاید در شرکت مناسبی کار گیر بیاورم. به این ترتیب شاید ازدواج موفقی هم بکنم و خانه ی خوبی نصیبم شود... متوجهی؟ اما از همین حالا از همه ی این ها حالم به هم می خورد.