کتاب سرپناه کاغذی

The tent
34 داستان مینیمال
کد کتاب : 2131
مترجم :
شابک : 978-6007141427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

خیمه ات کاغذی است
The tent
کد کتاب : 2133
مترجم :
شابک : 978-9648765540
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرپناه کاغذی اثر مارگارت آتوود

این کتاب که بر روی جلد خود عنوان ۳۴ داستان مینیمال را دارد، یکی از مجموعه داستان های این نویسنده کانادایی ست. طنز، ویژگی مشترک همه داستان های کوتاه اتوود در این کتاب است. برخی از داستان های این کتاب که تم های شوخ طبعانه دارند با طرح هایی که اتوود خود برای آن ها کشیده است همراه هستند. این کتاب نقش نگاری شده با نگاره هایی حاصل هنر و اندیشه نویسنده.

این داستان ها تقسیرهایی ست مبتکرانه و شگرف از داستان هایی کهن او کار بلد است:سریع و سر زنده است و خود را و ما را به آسانی دست می اندازد او داروی ماست.

کتاب سرپناه کاغذی

مارگارت آتوود
مارگارت آتوود در ۱۸ نوامبر ۱۹۳۹ در اتاوا زاده شد. او کودکی خود را در جنگل های شمال کبک در کنار پدرش که یک گیاه شناس بود، گذارند. تجربه ی این نوع زندگی در دوران کودکی، بعدها در آثار آتوود در به کارگیری تعبیرهایی از دنیای جانوران و طبیعت نمود یافت.او تاکنون بیش از ۳۰ کتاب شامل رمان، داستان های کوتاه، شعر و نقد ادبی، تاریخ اجتماعی و کتاب های کودکان را به تألیف رسانده است. آثار او ریشه در رئالیسم سنتی دارند و در نوشته هایش از زن به عنوان شخصیت اصلی استفاده می کند. آتوود در داستان هایش واقعیت های ...
قسمت هایی از کتاب سرپناه کاغذی (لذت متن)
کنون در یأس مطلق خود، به ایده ایجاد هنرمند پسروی کرده ایم. قطعا در انبارمان آنقدر نکبت و بدبختی هست که بتوانیم یک نمونه از این هنرمندان را تولید کنیم. با این همه رنجی که در طول کودکی و بعدها در زمان های مختلف به آن ها وارد کرده ایم، و به دلیل فقر و فلاکتی قابل تضمین، هنرمندان به ایجاد هنر خواهند پرداخت. خواهند نوشت، نقاشی خواهند کردند، یا آواز خواهند خواند و سپس خیلی زود خواهند مرد، و بعد می توانیم به نفع خود از آن ها بهره برداری کنیم.