کتاب هفت پادشاهی 1

Graceling
(قریحه دار)
کد کتاب : 22507
مترجم :
شابک : 978-6222040581
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه لوکاس سال 2009

برنده جایزه Mythopoeic Fantasy سال 2009

نامزد جایزه اولین ویلیام سی موریس سال 2009

معرفی کتاب هفت پادشاهی 1 اثر کریستین کاشور

کاتسا خواهرزاده ی پادشاه، از شرایط فعلی زندگی اش راضی نیست، اما می داند که نمی تواند علیه پادشاه عصیان کند. او در سرزمینی زندگی می کند که گاهی افراد با مهارت های خاص در آن به دنیا می آیند و لقب قریحه دار می گیرند. ظاهرا قریحه ی این دختر هم کشتن است. او دختر سرسختی است که بعید می داند روزی بتواند عاشق شود؛ اما تقدیر طوری رقم می خورد که ناگهان راهی سفری ماجراجویانه و عاشقانه می شود. در طی این سفر او درمی یابد که قریحه اش کشتن نیست، بلکه چیزی فراتر از آن است.
کریستین کاشور با نثر پیچیده و باشکوهش و با مجموعه ای از شخصیت های فراموش نشدنی، با ماجراجویی هایی مرگبار و یک داستان عاشقانه ی خاص، دنیایی سحرانگیز خلق کرده که سراپا با دنیاهای فانتزی دیگر متفاوت است.

کتاب هفت پادشاهی 1

کریستین کاشور
کریستین کاشور (متولد 1976) نویسنده جوان و فانتزی نویس آمریکایی است.او در حومه پنسیلوانیا بزرگ شد، دومین دختر از چهار دختر. وی دارای مدرک لیسانس از کالج ویلیامز و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات کودکان از مرکز مطالعه ادبیات کودکان در کالج سیمونز در سال 2003 است. او به عنوان داگ رانر، بسته بندی در کارخانه آب نبات، دستیار سرمقاله،دستیار، و یک نویسنده مستقلقانونی کار کرده است. در سال 2017، او شروع به کار در یک دفتر خارج از خانه خود کرد، و او هنوز هم همه رمان هایش را با دست خود می نویسد.