کتاب هفت پادشاهی 2

Fire
(آذرداد)
کد کتاب : 50621
مترجم :
شابک : 978-6229667156
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب نوجوان شهرستان میلواکی سال 2011

برنده جایزه آملیا الیزابت والدن سال 2010

برنده جایزه CYBILS سال 2009

معرفی کتاب هفت پادشاهی 2 اثر کریستین کاشور


سرزمین دره سار غرق در شورش و آشوب است. حاکمان و زمین داران شمال و جنوب سربازان شان را آماده ی نبرد با شاه ( ناش ) جوان می کنند. کوه ها و جنگل ها پر از جاسوس و راهزن و یاغی و آدم های خطرناک است.
( آذرداد ) هم در میانه ی این آشوب زندگی می کند. او آخرین انسان هیولا است. در دره سار، گاهی انسان ها یا حیوان هایی به دنیا می آیند که رنگ پوست یا موهایشان متفاوت است و مردم دره سار آن ها را هیولا می نامند. هیولاها می توانند ذهن دیگران را در اختیار بگیرند.
آذرداد دوست ندارد از قدرتش استفاده کند و ذهن دیگران را بازی بدهد. اما شاه ناش برادرش را به سراغ او می فرستد تا او را به دربار بیاورد. شاه می داند که توطئه ای پیچیده بر ضد او در کار است. آذرداد وقتی به دربار می رسد می فهمد که قدرتش حتی از آن چه تصور می کرد بیشتر است و به راستی می تواند دره سار را نجات بدهد اما می ترسد خود او هم مانند پدرش هیولایی بی رحم و آزارگر بشود و...
در بخشی از کتاب آمده است:
" چیزی نمانده بود پایش به چهار قربانی اول گیر کند. آنها با پاهای باز و پشت به دیوار جلوی همدیگر روی زمین نشسته بودند. هوا بوی نوشیدنی قوی و مزخرفی را میداد که با خودشان آورده بودند تا موقع نگهبانی خوش بگذرانند. کاتسا لگدی انداخت و به شقیقه ها و گردنهایشان ضربه زد. چهار مرد، حتی قبل از آنکه حیرت در چشم هایشان معلوم شود، روی زمین افتادند.
فقط یک نگهبان مانده بود. او جلوی میله های زندان در انتهای راهرو نشسته بود. خیلی سریع بلند شد و شمشیرش را از غلاف بیرون کشید. کاتسا به طرف او رفت. مطمئن بود مشعل پشت سرش صورت او را از دید پنهان می کند، به خصوص چشمهایش را. قدوقواره ی نگهبان و حرکاتش را بررسی کرد. شمشیر را رو به او گرفته بود. حواس کاتسا به ثبات و قدرت دستش بود."

کتاب هفت پادشاهی 2

کریستین کاشور
کریستین کاشور (متولد 1976) نویسنده جوان و فانتزی نویس آمریکایی است.او در حومه پنسیلوانیا بزرگ شد، دومین دختر از چهار دختر. وی دارای مدرک لیسانس از کالج ویلیامز و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات کودکان از مرکز مطالعه ادبیات کودکان در کالج سیمونز در سال 2003 است. او به عنوان داگ رانر، بسته بندی در کارخانه آب نبات، دستیار سرمقاله،دستیار، و یک نویسنده مستقلقانونی کار کرده است. در سال 2017، او شروع به کار در یک دفتر خارج از خانه خود کرد، و او هنوز هم همه رمان هایش را با دست خود می نویسد.