کتاب راز دختران موفق

Girl Code
کد کتاب : 2444
مترجم :
شابک : 978-600-95503-5-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

کد دختران
Girl Code
رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی برای دختران باهوش
کد کتاب : 135918
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-6227402759
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 114
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 16 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب راز دختران موفق اثر کارا الویل لیبا

کتاب راز دختران موفق، اثری نوشته ی کارا الویل لیبا است که اولین بار در سال 2015 به انتشار رسید. «خرد را باید با دیگران شریک شد. پس بیایید چیزهایی که آموخته ایم را با هم شریک شویم تا یکدیگر را بهبود بخشیم. بیایید یکدیگر را بسازیم. بیایید توانایی هایمان را شکوفا کنیم و حکومت کردن بر جهان را آغاز نماییم.» این کتاب جذاب و روح بخش، نقشه ی راهی برای زنان کارآفرین و شاغل است. الویل لیبا در این اثر به شما چگونگی ساختن شرکتی چندمیلیون دلاری را نمی آموزد. خبری از آموزش سیستم های مالی نیز نیست. در عوض، کتاب راز دختران موفق به شما یاد می دهد که چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، «چرایی» و دلیل واقعی اهدافتان را دوباره ارزیابی کنید، از شر حسادت ها خلاص شوید و در نهایت، قدرت برقراری ارتباط را بیاموزید.

کتاب راز دختران موفق


ویژگی های کتاب راز دختران موفق

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

کارا الویل لیبا
کارا الویل لیبا، سخنران، مربی سبک زندگی و نویسنده ای آمریکایی است که در آثارش زنان را تشویق می کند تا خوشحالی و رضایت خود در زندگی را در اولویت قرار دهند. او تا به حال پنج کتاب منتشر کرده و در بلاگی محبوب، مطلب می نویسد. لیبا قبلا به عنوان مدیر تبلیغات دیجیتال در شبکه ی MTV فعالیت می کرد.
نکوداشت های کتاب راز دختران موفق
One of the Top Inspiring Books Every Female Entrepreneur Should Read.
یکی از برترین کتاب های الهام بخش که هر بانوی کارآفرین باید بخواند.
Inc. magazine

Perfect for fans of Girl Boss by Sophie Amoruso.
اثری بی نقص برای طرفداران کتاب «خانم رئیس» اثر سوفیا آموروسو.
Audible

قسمت هایی از کتاب راز دختران موفق (لذت متن)
همان گونه که بیانسه در یکی از ترانه هایش با نام «دختران» می گوید: «چه کسی دنیا را به حرکت در می آورد؟ دختران!» من از شما می پرسم: چه کسی می تواند با حرف او مخالفت کند؟ زنان امروز بسیار قوی تر و مستقل تر از همیشه هستند. در حقیقت، شمار زنان صاحب کسب و کار از سال ۱۹۹۷، افزایش ۶۸ درصدی داشته و جالب اینجاست که بیش از ۱/۹ میلیون از این کسب و کارها از سال ۲۰۱۴ راه اندازی شده اند. «این رقم حیرت آور است!»، نه تنها اثبات می کند که ما توفیق را یک لقمه چپ می کنیم، بلکه نشان می دهد که توان زنان کارآفرین برای کسب پیروزی بی نهایت است.

خب پس قضیه چیست؟ و از همه مهم تر، چگونه می توان به این وضعیت جهنمی پایان داد؟ نخستین چیزی که می خواهم در این کتاب به شما بیاموزم، آن قدر اهمیت دارد که آن را آویزه گوشتان خواهید کرد یا با یک ماژیک رنگ روشن صورتی جیغ، آن را مشخص می کنید. این تغییر نگرش قدرتمند تغییردهنده بازی و تخته جهشی به سوی پیروزی است. پس، سراپا گوش باشید! به جرئت می گویم که توانایی شما در رسیدن به خواسته هایتان نامحدود است. امکانات شما بی نهایت است و شما قدرت را آن دارید که زندگی و کسب و کار رویایی خود را محقق سازید. شما باید در درون خود جایی را بیابید که در آنجا همه چیز شدنی است.

حاضرم با شما سر یک کیف گران قیمت مارک شانل شرط ببندم که حتی اگر زیر مطلب او تعریف و تمجید بنویسید و به او تبریک بگویید، باز هم حسادت جایی در اعماق وجودتان ریشه می دواند. و این موضوع طبیعی است. طبیعی بودنش به این دلیل است که ما شرطی شده ایم به این که فکر کنیم اگر کسی چیزی دارد، پس مقدار کمتری برای ما باقی مانده است و تا زمانی که چنین باوری داریم، همین مسئله را در زندگی خود می بینیم.