کتاب بلوم فلد،مجردی میان سال

Blumfeld
(با نقد و تفسیر)
کد کتاب : 2880
مترجم :
شابک : 9789648936735
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1915
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

بلوم فلد، عزب میان سال
Blumfeld
کد کتاب : 33760
مترجم :
شابک : 978-6002296207
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 39
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1915
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بلوم فلد،مجردی میان سال اثر فرانتس کافکا

«بلوم فلد: مجردی میان سال» نوشته فرانتس کافکا(۱۹۲۴-۱۸۸۳) به همراه نقد و تحلیل ادبی، اجتماعی و روانشناسانه آن است. متن داستان طوری تنظیم شده که انتقادی به زندگی فردی و اجتماعی و نیز به سبک و شیوه ی زندگی متداول امروزی باشد. این داستان از دو بخش تشکیل شده است: از سویی بلوم فلد و زندگی خصوصی او را توصیف می کند و از سویی دیگر محیط و شرایط کارش را.

کتاب بلوم فلد،مجردی میان سال

فرانتس کافکا
فرانتس کافکا، زاده ی ۳ ژوئیه ۱۸۸۳ و درگذشته ی ۳ ژوئن ۱۹۲۴، یکی از بزرگ ترین نویسندگان آلمانی زبان در قرن بیستم بود. آثار کافکا در زمره ی تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار می آیند.کافکا در یک خانواده ی آلمانی زبان یهودی در پراگ به دنیا آمد. در آن زمان پراگ مرکز بوهم بود، سرزمینی پادشاهی متعلق به امپراتوری اتریش - مجارستان. او بزرگ ترین فرزند خانواده بود و دو برادر کوچک تر داشت که قبل از شش سالگی فرانتس مردند و سه خواهر که در جریان جنگ جهانی دوم در اردوگاه های مرگ نازی ها جان باختند.پدرش...
قسمت هایی از کتاب بلوم فلد،مجردی میان سال (لذت متن)
بلوم فلد، مجردی میان سال، شبی در حال رفتن به آپارتمان خود از پله ها بالا می رفت. بالا رفتن از پله ها کار دشواری بود، زیرا او در طبقه ی ششم زندگی می کرد. در حین بالا رفتن، دوباره به مسائلی می اندیشید که ذهن او را در این اواخر اغلب به خود مشغول کرده بودند. او می اندیشید که زندگی در این تنهایی مطلق چقدر ناخوشایند و عذاب دهنده است؛ با خود فکر می کرد که هم اکنون باید از این شش طبقه تقریبا در خفا بالا رود تا به اتاق خلوت و خالی خود برسد و در آن جا دوباره تقریبا در خفا روبدوشامبر خود را بپوشد، پیپ را روشن کند، کمی از مجله ی فرانسوی ای که چند سالی است که مشترک است و به طور منظم دریافت می کند، بخواند و در حین مطالعه جرعه ی کوچکی از عرق آلبالویی را که خود آن را درست کرده است، بنوشد و بالاخره پس از نیم ساعت به بستر برود، ولی پیش از آن که در تختخواب دراز بکشد، باید طبق معمول روکش و ملافه ها را که خدمتکار حرف نشنو آن ها را همیشه هر طور که مایل بود روی تختخواب می انداخت، از نو کاملا مرتب کند.