کتاب عادت های خرد

Tiny Habits
(تغییراتی کوچک که تغییرات بزرگ می آفرینند)
کد کتاب : 28836
مترجم :
شابک : 978-6222540111
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

عادات کوچک
Tiny Habits
(تغییرات کوچکی که هر چیزی را تغییر میدهند)
  • 10 % تخفیف
    100,000 | 90,000 تومان

  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 30436
مترجم :
شابک : 978-9642332724
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

ریزه عادت های موثر
Tiny Habits
(عادت های کوچک که تغییرات بزرگ ایجاد می کنند)
کد کتاب : 37656
مترجم :
شابک : 978-6226829533
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب عادت های خرد اثر بی جی فاگ

«عادت های خرد»پرفروش ترین کتاب فوری نیویورک تایمز از بزرگترین مرجع حال حاضر دنیا در مورد ایجاد عادت نوشته شده توسط ، دکتر بی جی فاگ از دانشگاه استنفورد.

وقتی شرایط شما سخت است، اهداف دلهره آور را فراموش کنید. برای تغییر واقعی ، از کارهای کوچک شروع کنید. رژیم های تناسب اندام طاقت فرسا را ​​فراموش کنید. از خود سرزنشگری و از احساس بد داشتن نسبت به خود دست بکشید. بهبود زندگی و انجام حداکثر تلاش شما بسیار راحت تر از آن است که فکر می کنید:
هر عادت را امتحان کنید، آن را تکه تکه کنید ، جایی را که به طور طبیعی در جریان زندگی شما دارد را پیدا کنید و شروع به رشد و تقویت آن کنید.
اسطوره سیلیکون ولی ، جی بی فاگ ، روانشناس پیشگام در تحقیق و توسعه، بنیانگذار آزمایشگاه یادگیری طراحی رفتار در استنفورد و یکی از "10 مربی جدید و برتر تولید ثروت “، کد شکل گیری عادت را یافته است. بر اساس تحقیقات بیست ساله او که بر روی شصت هزار نفر صورت گرفته، روش عادت های کوچک او نشان می دهد که کلید تغییر رفتار برعکس آنچه همیشه به شما گفته شده است، در مورد قدرت اراده نیست.

با تمرکز بر آنچه تغییر آن آسان است ، نه آنچه سخت است؛ با تمرکز بر آنچه می خواهید انجام دهید، نه آنچه باید انجام دهید ، خواهید فهمید که ایجاد زندگی های شادتر و سالم تر می تواند آسان و شگفت آور و سرگرم کننده باشد.

متخصص برجسته جهان در زمینه شکل گیری عادت نشان می دهد که چگونه می توانید زندگی شادتر و سالم تری داشته باشید: با یک شروع کوچک آغاز کنید. آن را متناسب با زندگی خود کنید و به خود پاداش دهید.

کتاب عادت های خرد


ویژگی های کتاب عادت های خرد

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز

بی جی فاگ
برایان جفری فاگ (زاده 7 آگوست 1963) یک دانشمند علوم اجتماعی آمریکایی است که هم اکنون همکار تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد و نویسنده است. وی بنیانگذار و مدیر آزمایشگاه فناوری persuasive استنفورد است که بعداً به آزمایشگاه طراحی رفتاری تغییر نام داد، می باشد.برایان جفری فاگ در سال 1963 در دالاس بدنیا آمد. وی بعداً در فرسنو، کالیفرنیا بزرگ شد. فاگ که در خانواده ای مورمون با شش خواهر و برادر بزرگ شد، برای یک مأموریت دو ساله در سن 18 سالگی به پرو رفت و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی از دانشگاه بریگام ...
نکوداشت های کتاب عادت های خرد
Myth-breaking and persuasive research...balancing useful practices (including many charts, tables, and graphs) with his own story of personal transformation, Fogg's convincing method will help any reader reconfigure their habits
تحقیقات شگفت انگیز و متقاعد کننده ... متعادل سازی شیوه های مفید (شامل بسیاری از نمودارها ، جدول ها و نمودارها) با داستان شخصی خود در مورد تحول شخصی ، روش متقاعد کننده فاگ به هر خواننده ای کمک می کند تا عادت های خود را دوباره تنظیم کند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Deeply researched and highly practical, this book will be a valuable resource to anyone interested in changing their behavior (that is, all of us)."
با تحقیق عمیق و بسیار کاربردی ، این کتاب منبع ارزشمندی برای هر کسی که علاقه مند به تغییر رفتار خود است (یعنی همه ما) خواهد بود.
Gretchen Rubin

قسمت هایی از کتاب عادت های خرد (لذت متن)
به آسانی می توان اهمیت یک لحظه ی تعیین کننده را بیش ازاندازه برجسته کرد و ارزش ایجاد پیشرفت های کوچک در کارهای روزمره را نادیده گرفت. شما اغلب خودتان را متقاعد می کنید که دستاوردهای بزرگ به اقدامات بزرگ نیاز دارند. برای کاهش وزن، راه اندازی کسب وکار، نوشتن کتاب، پیروزی در مسابقه یا دستیابی به هر هدفی، چنان فشاری به خودتان می آورید که زمین زیرپای تان به لرزه دربیاید و به چنان پیشرفتی برسید که همه از آن حرف بزنند. پیشرفت یک درصدی قابل توجه نیست و گاهی حتی اصلا به چشم نمی آید؛ اما می تواند بسیار موثر باشد، به خصوص در بلندمدت. تأثیر پیشرفت های کوچک در بلندمدت شگفت آور است. درحقیقت، می توان چنین گفت: اگر در هر روز یک سال یک درصد بهتر شوید، درنهایت سی وهفت برابر بهتر از قبل خواهید بود. از سوی دیگر، اگر هر روز یک سال را یک درصد بدتر شوید، تقریبا تا صفر نزول کرده اید؛ بنابراین پیروزی یا موفقیتی ناچیز به موفقیتی بزرگ منجر می شود.