کتاب برقص برقص

Dance dance dance
کد کتاب : 2904
مترجم :
شابک : 9786007061367
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 586
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برقص برقص اثر هاروکی موراکامی

برقص برقص نوشته ی هاراکی موراکامی ادامه دهنده ی راه کتاب در تعقیب گوسفند وحشی او است داستانی تلخ و گزنده و عموما طنز آمیز که در ژاپن موراکامی می گذرد. شخصیت بی نام و نشان موراکامی هنگام جستجو در پی دختری گم شده ، در خشونت جنسی و وحشت متافیزیکی فرو می رود و در این میان مردی گوسفندی، دستورالعمل های مرموزی به او می رساند. موراکامی به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان معاصر جهان در این اثر سبک های علمی تخیلی، ترسناک و هجو را در هم می آمیزد. برقص برقص سفری دلهره اور درون فرهنگ معاصر ژاپن است جایی که هر چیزی را که نمی توان خرید می توان قاپید و به چنگ آورد.

کتاب برقص برقص

هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ در کیوتو ژاپن به دنیا آمد. در سال ۱۹۶۸ به دانشگاه هنرهای نمایشی واسدا رفت. در سال ۱۹۷۱ با همسرش یوکو ازدواج کرد و به گفته ی خودش در آوریل سال ۱۹۷۸ در هنگام تماشای یک مسابقه ی بیسبال، ایده ی اولین کتاب اش، به آواز باد گوش بسپار به ذهنش رسید. در سال ۱۹۷۹ این رمان منتشر شد و در همان سال جایزه ی نویسنده ی جدید گونزو را دریافت کرد. در سال ۱۹۸۰ رمان پینبال (اولین قسمت از سه گانه ی موش صحرایی) را منتشر کرد. در سال ۱۹۸۱ بار جازش را فروخت و نویسندگی را پیشه ی حرفه ای ...
نکوداشت های کتاب برقص برقص
There are novelists who dare to imagine the future, but none is as scrupulously, amusingly up-to-the-minute as . . . Murakami.
نویسندگان زیادی هستند که این جرات را دارند که آینده را تصور کنند اما هیچکدام به اندازه ی موراکامی دقیق، سرگرم کننده و به روز نیستند.
Newsday Newsday

[Dance, Dance, Dance] has the fascination of a well-written detective story combined with a surreal dream narrative . . . full of appealing, well-developed characters.
برقص برقص ترکیب جذابی است از داستان ها ی کاراگاهی با روایتی سورئال و رویاگونه...پر از شخصیت های جذاب و خوش ساخت.
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

قسمت هایی از کتاب برقص برقص (لذت متن)
شوربختانه عقربه ها می چرخند ساعت ها از پی هم می گذرند. گذشته طولانی تر و آینده کوتاه تر می شود. ممکنات کاهش می یابد و پشیمانی رو به فزونی می رود.

همچنان که زمان می گذرد خواهید فهمید که ماندنی خواهد ماند و بی دوام، دوام نخواهد آورد. زمان چیزهای بسیاری را حل می کند و انچه را زمان قادر به حل کردنش نیست حل کردن آن با خود شماست.

ترکیبی سرگرم کننده از داستان های علمی تخیلی، تعلیق های مهیج و اساطیر باستانی.
Chicago Tribune