کتاب چگونه از زمان درست استفاده کنیم

The Book of Times
کد کتاب : 30120
مترجم : ستاره بهروزی
شابک : 978-6006047515
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه از زمان درست استفاده کنیم اثر لسلی آلدرمن

یک بررسی بی‌پایان جذاب و با طراحی زیبا از زمان - چقدر طول می‌کشد، همه چیز چقدر طول می‌کشد، و روزهایمان را چگونه می‌گذرانیم

رابطه ما با زمان پیچیده و متناقض است: زمان ثابت است. زمان نیز می گذرد. فردا یه روز دیگر است. با این حال هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد. ما می خواهیم در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهیم، اما ای کاش می توانستیم ساعت را کاهش دهیم. و با وجود تمام دستگاه‌های صرفه‌جویی در زمان ما - آیفون، دستگاه DVR، قطارهای پرسرعت - آمریکایی‌ها احساس می‌کنند که اوقات فراغت کمتری نسبت به همیشه دارند.

در عصری که زمان ما دچار شکست و مخاطره می شود، کتاب تایمز خوانندگان را تشویق می کند تا در زمان استفاده و زمان صرف شده فکر کنند. چقدر طول می کشد تا یک همسر جدید پیدا کنید، یک همبرگر را هضم کنید، یا یک سمفونی بسازید؟ چقدر زمان صرف خیال پردازی، پیامک و آماده شدن برای کار می کنیم؟ این کتاب باورهای ما را به چالش می‌کشد و ما را ترغیب می‌کند که چگونه و چرا برخی چیزها سریع‌تر می‌شوند، برخی چیزها کند می‌شوند و برخی چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند (نیاز به هفت تا هشت ساعت خواب).

مملو از نمودارها، فهرست‌ها و آزمون‌های قانع‌کننده، و همچنین تحقیقات جدید و جذاب، کتاب تایمز یک نگاه اعتیادآور، قابل مرور و تحریک‌آمیز به ایده زمان از هر جهت است.

کتاب چگونه از زمان درست استفاده کنیم

لسلی آلدرمن
لسلي آلدرمن روان درمانگر و نویسنده ، مستقر در بروکلین نیویورک است.او در تمرینات گروهی در Midtown Manhattan و Park Slope کار می کند. همچنین در مورد بهزیستی روانشناختی برای نیویورک تایمز مکرر می نویسد.
دسته بندی های کتاب چگونه از زمان درست استفاده کنیم
نکوداشت های کتاب چگونه از زمان درست استفاده کنیم
This clever and entertaining compendium contains everything you’d want to know about the ticking away of seconds, minutes, hours, days, years, decades and centuries.
این خلاصه هوشمندانه و سرگرم کننده حاوی همه چیزهایی است که می خواهید در مورد تیک تیک ثانیه ها، دقیقه ها، ساعت ها، روزها، سال ها، دهه ها و قرن ها بدانید.
Time.com

Read this book and you’ll find out how time impacts … areas of life such as love, work, money, and family.
این کتاب را بخوانید و متوجه خواهید شد که زمان چگونه بر بخش هایی از زندگی مانند عشق، کار، پول و خانواده تأثیر می گذارد.
Columbian

قسمت هایی از کتاب چگونه از زمان درست استفاده کنیم (لذت متن)