کتاب آموندسن

Amundsen
  • 15 % تخفیف
    13,000 | 11,050 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 3189
مترجم :
شابک : 9786003530324
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده جایزه نوبل

معرفی کتاب آموندسن اثر آلیس مونرو

"آموندسن" داستانی عجیب و غریبی است. ویوین هاید پیش از سفر در "مدرسه تظاهر" یک آسایشگاه تدریس می کند.
موقعیت های مختلف در "آموندسن" به طور ناگهانی متوقف می شوند تا هشدار سردی به شما بدهند. اما تنها راهی که به درک صحیحی از محتوا برسید همین است.
این سردی زمانی برمی گردد که آقای فاکس و ویوین از ناهار برگشتند و به سمت ماشین می روند. همه چیز خیلی ناگهانی به همین جا ختم می شود.
آقای فاکس شخصیت جالبی دارد: برای مری و آنابل به مثابه یک پدر، (آنابل کیست؟ آیا او این کارها را برای همه بیمارانش انجام می دهد؟ چه ارتباطی با آنابل دارد؟)، شخصیتی سخت گیر برای کارکنانش، و ناامیدانه در تلاش برای دانستن چیزها است، و ترجیح می دهد خود را به صورت حضوری و با گفتگو ابراز کند. کمی شبیه به کسی است که زندگی خودش را ساخته و کنترل را دوست دارد.

کتاب آموندسن

آلیس مونرو
آلیس آن مونرو، زاده ی 10 جولای 1931، نویسنده ی داستان کوتاه اهل کانادا است که در سال 2013، جایزه ی نوبل ادبیات را از آن خود کرد.مونرو در وینگهام اونتاریو به دنیا آمد و نویسندگی را در نوجوانی آغاز کرد. او اولین داستانش را در سال 1950 و همزمان با تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و روزنامه نگاری در دانشگاه اونتاریوی غربی به انتشار رساند.مونرو در سال 1951 دانشگاه را ترک کرد و با همکلاسی اش، جیمز مونرو، ازدواج کرد. آن ها ابتدا به غرب ونکوور و در سال 1963 به ویکتوریا نقل مکان کردند. مونرو در این شهر، م...
نکوداشت های کتاب آموندسن
Authentic, generous, and heartfelt!
صادقانه، سرشار، و دلچسب!
Mary Kay Andrews

Fast-paced and fluid, with heartache as well as joy make this a most enjoyable read
سلیس و روان، همراه با درد و همچنین لذت. که این کتاب را بسیار لذت بخش می کند.
New York Journal of Books

Mary Alice Monroe writes gorgeously, with authority and tenderness, about the natural world and its power to inspire, transport, and to heal.
آثار آلیس مونرو با اقتدار و ظرافت در مورد دنیای طبیعی و قدرت آن برای الهام بخشیدن، و التیام می نویسد.
Susan Wiggs

قسمت هایی از کتاب آموندسن (لذت متن)
حدسم راجع به خانه ی واقع در آموندسن درست بود. من را برای شام برد همان جا. یک روز در راهرو به هم برخوردیم، ظاهرا من را که دید، همان لحظه تصمیم گرفت دعوتم کند به شام. لابد یادش افتاده بود به من قول داده راجع به برنامه ی تدریس صحبت کنیم.

هیچ چیز در مورد عشق تغییر نمی کند.