کتاب آن دختر یهودی

In My Heart A Jewish Girl
کد کتاب : 38836
مترجم :
شابک : 978-6008460909
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب آن دختر یهودی اثر خوله حمدی

کتاب «آن دختر یهودی» رمانی از خوله حمدی است که در آن نویسنده چگونگی آشنایی خود با قهرمان داستان نادا را شرح می دهد. در ابتدا، خوله حمدی داستانی را که شنیده است در یک وب سایت منتشر می کند و می تواند با قهرمان داستان، نادا، برای کسب اطلاعات بیشتر ارتباط برقرار کند. او پس از شنیدن کامل داستان و جمع آوری جزئیات، آن را به یک داستان عاشقانه تبدیل می کند که بین نادا به عنوان قهرمان داستان و احمد به عنوان قهرمان مقاومت لبنان اتفاق افتاده است. عشقی بین جامعه یهودی عرب و جامعه مقاومت لبنان.
به گفته نویسنده، این رمان بی‌طرفانه داستان واقعی قهرمانان واقعی را روایت می‌کند. داستان ریما، دختر مسلمانی که پس از مرگ مادرش، توسط یعقوب و همسرش تانیا و دو فرزندشان سارا و پاسکال که همگی یهودی هستند به فرزندی پذیرفته شده است. همچنین داستان نادا، دختر یهودی و احمد، پسر مسلمان از نیروی مقاومت لبنان است که از واکنش نادا و خواهر احمد، سماح، پس از ناپدید شدن احمد می گوید. اما به زودی نویسنده بی طرفی خود را رها می کند و شروع به ارائه شواهدی برای ترغیب خواننده به دین خود می کند.

کتاب آن دختر یهودی

خوله حمدی
خوله حمدی خانم نویسنده عربی زبان تونسی متولد ۲۱ تیر ۱۳۶۳ (۱۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۴) در تونس است. او استاد دانشگاه ملک سعود در ریاض است و در آن دانشگاه فناوری اطلاعات تدریس می‌کند و هم‌اکنون ساکن ریاض است. او تا کنون چند رمان پرفروش را در کارنامه ادبی خود داشته‌است.او مدرک مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت خود را از دانشکده مدیریت شهر سن-اتین فرانسه در سال ۲۰۰۸ کسب کرد. همچنین وی در سال ۲۰۱۱ موفق به اخذ درجه دکترا در رشته ریاضیات کاربردی گرایش تحقیق در عملیات از دانشگاه صنعتی ترویس فران...