کتاب فلسفه و غذا

Food and Philosophy
بخور بیندیش شادباش
کد کتاب : 39395
مترجم :
شابک : 978-6006047256
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه و غذا اثر فریتس آلهوف

کتاب "فلسفه و غذا" مجموعه ای از مقالات را ارائه می دهد که طیف وسیعی از موضوعات فلسفی مرتبط با غذا را بررسی می کند. در «سه‌گانه اپیکوری» به شراب و فلسفه و آبجو و فلسفه می‌پیوندد. مقالات به صورت موضوعی تنظیم شده و توسط فیلسوفان، نویسندگان غذا و سرآشپزهای حرفه ای نوشته شده است. بازتاب انتقادی در مورد اینکه چه چیزی و چگونه می خوریم ارائه می دهد که می تواند به لذت بردن قوی از لذت های خوراکی کمک کند. این اثر مجموعه ای متفکر و در عین حال بازیگوش که بر اهمیت غذا به عنوان یک موضوع مناسب برای تأمل فلسفی در نوع خود تأکید می کند.

کتاب فلسفه و غذا

فریتس آلهوف
فریتز آلهوف ، PhD ، استادیار فلسفه در دانشگاه غربی میشیگان است. حوزه های تحقیقاتی وی در نظریه اخلاق، اخلاق کاربردی و فلسفه زیست شناسی / علوم است. او سردبیر Wine & Philosophy (Blackwell 2007) می باشد.
دسته بندی های کتاب فلسفه و غذا
نکوداشت های کتاب فلسفه و غذا
A truly well rounded view…and a critical reflection on what and how we eat can contribute to a robust enjoyment of gastronomic pleasures.
یک دیدگاه کاملا کامل… و یک تأمل انتقادی در مورد آنچه و چگونه می خوریم می تواند به لذت بردن قوی از لذت های معده کمک کند.
Gourmet Retailer

Food & Philosophy is a book we’re very happy to keep at our bedside for late-night reflection and indeed inspirational ‘food for thought.
غذا و فلسفه کتابی است که ما بسیار خوشحالیم که برای تأمل در اواخر شب و در واقع "غذای فکری" الهام بخش کنار بالین خود نگه می داریم.
Andrew Dornenburg and Karen Page

قسمت هایی از کتاب فلسفه و غذا (لذت متن)