کتاب عشاق عید مقدسان

Lovers on All Saints' Day
کد کتاب : 41157
مترجم :
شابک : 978-6001826580
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

«خوآن گابریل واسکز» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب عشاق عید مقدسان اثر خوآن گابریل واسکز

کتاب «عشاق عید مقدسان» مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی «خوآن گابریل واسکز» است که اولین بار در سال 2001 چاپ شد. این داستان های جذاب از «واسکز» در اصل به زبان اسپانیایی انتشار یافتند، در زمانی که این نویسنده ی کلمبیایی در تبعیدی خودخواسته در اروپا بود. بسیاری از داستان های این مجموعه در جنگل های «آردن» می گذرند، ماهیگیران و شکارچیان را به تصویر می کشند، و حسی از تهدیدی قریب الوقوع را به مخاطبین منتقل می کنند. همچنین، استعاره هایی که «واسکز» به خاطر خلق آن ها در طول مسیر حرفه ای خود مورد تحسین قرار گرفته، در این اثر به وفور یافت می شود. «واسکز» در داستان هایش به مشکلات درونی مردمانی عادی می پردازد که اشتباهات و خیانت هایشان، آن ها را در جهانی تنگ و تاریک اسیر کرده است.

کتاب عشاق عید مقدسان

خوآن گابریل واسکز
خوآن گابریل واسکز در سال 1973 در بوگوتا به دنیا آمد. از سال 1996 تا 1998 در دانشگاه سوربن در رشته ی ادبیات آمریکای لاتین تحصیل کرد و آثاری از ای.ام.فارستر، ویکتور هوگو و نویسندگان دیگر را به اسپانیایی ترجمه کرد.واسکز یکی از اعضای گروه بوگوتا39 است که مهم ترین نویسندگان نسل جدید آمریکای جنوبی نامیده می شوند. از کتاب های دیگر او که پیش از «صدای افتادن اشیا» چاپ شد، رمان «خبرچین ها» است که نامزد دریافت جایزه ی ادبیات مستقل خارجی شد و «تاریخ سری کوستاگوآنا» که در بارسلونا جایزه ی کوئرتی را کسب کر...
نکوداشت های کتاب عشاق عید مقدسان
A brilliant collection of stories that showcases why he is one of the best writers—in any language.
یک مجموعه داستان درخشان که نشان می دهد چرا «واسکز» یکی از بهترین نویسندگان است-در هر زبانی.
Barnes & Noble

A tense and exciting read.
اثری پرتنش و هیجان انگیز.
Miami Herald

A testimony to the dark brilliance of Vasquez’ writing.
گواهی بر درخشش تاریک نثر «واسکز».
Sunday Times Sunday Times

قسمت هایی از کتاب عشاق عید مقدسان (لذت متن)
هیچ فرقی نمی کند که اینجا یا جای دیگر زندگی کنی، و اینجا یا آنجا به دنیا آمدن هم یک تصادف بوده است. آدم، آفتاب پرست است و کشورها و انسان ها فقط منظره.

هر لحظه ممکن بود به هم نگاه کنیم و بفهمیم که دیگر راه حلی وجود نداشت.

این چیزی بود که انتظار داشتم: یک ضربه، بدون درد و سریع. بعد، هر چقدر هم که آن لحظه ممکن بود سخت باشد، هر کدام از ما به تنهایی از اول شروع می کردیم.