کتاب جاسوسان علیه آخرزمان

Spies Against Armageddon
کد کتاب : 42143
مترجم :
شابک : 978-6004350372
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جاسوسان علیه آخرزمان اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب "جاسوسان علیه آخرزمان" دانیل سیلوا، رمان‌نویس پرفروش تریلر، هشدار می‌دهد: «وقتی این کتاب را باز کنید، دیگر نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. این یک داستان سرایی و نمایشنامه‌ای جذاب در بالاترین حد است.» این تاریخچه شبکه جاسوسی و امنیتی اسرائیل از سال 1948 تا به امروز است. این کتاب پر از شخصیت‌های رنگارنگ و نوشته پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب هر جاسوس یک شاهزاده، شما را به درون بحران‌های امروز خاورمیانه می‌برد و برنامه هسته‌ای ایران و چالش‌های ایالات متحده را تحلیل می‌کند. یکی از مدیران سابق سیا، آر. جیمز وولسی، می نویسد: "راویو و ملمن استاندارد طلایی را برای ادبیات غیرداستانی در مورد اطلاعات بازتعریف کرده اند. این تاریخچه قابل توجه اطلاعات اسرائیل از جنگ استقلال تا استاکس نت آن را مستقیم می نامد.

تاریخ‌دان پرفروش داگلاس برینکلی (زندگی‌نامه‌نویس والتر کرونکیت) می‌نویسد: «تحقیقاتی که در کتاب "جاسوسان علیه آخرزمان" جمع‌آوری شده است خیره‌کننده است. سیلوا عملکرد درونی موساد اسرائیل را بهتر از بسیاری از عوامل موساد درک می‌کند.این کتاب به شدت توصیه می‌شود!»

ولف بلیتزر، گوینده سی‌ان‌ان با تجربه وسیع خود در خصوص امور جاری در خاورمیانه می‌نویسد: " دانیل سیلوا، کتابی قدرتمند درباره جاسوسی اسرائیل نوشته‌است. این کتاب اغلب مانند یک فیلم هیجان‌انگیز خوانده می‌شود، اما غیرداستانی است. این روزنامه‌نگار در سطح جهانی ما را به مکان‌هایی که قبلا نرفته‌ایم می برد.

کتاب جاسوسان علیه آخرزمان

دسته بندی های کتاب جاسوسان علیه آخرزمان