کتاب چیزی عمیقا پنهان

Something Deeply Hidden
کد کتاب : 42489
مترجم :
شابک : 978-6229600474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه بهترین کتاب علمی گودریدز سال 2019

معرفی کتاب چیزی عمیقا پنهان اثر شون کرول

کتاب چیزی عمیقا پنهان یک کتاب غیر داستانی از فیزیکدان نظری آمریکایی به نام شان ام کارول است. این کتاب ، پنجمین کتاب وی است که در 10 سپتامبر 2019 توسط داتون منتشر شد.
در این کتاب ، کارول دلایل سو تفاهم مردم در مکانیک کوانتوم را مورد بررسی قرار می دهد و از تفسیر جهانهای مختلف طرفداری می کند . در حالی که به نظراتی که اغلب تحت عنوان تفسیر کپنهاگ گرداوری می شوند اعتراض دارد.
این کتاب همچنین توسط نویسنده علوم فیلیپ بال و توسط نویسندگان فیزیکدان چاد اورزل و سابین هوسنفلدر مورد بررسی قرار گرفت و تحسین آنها را برانگیخت.
شان مایکل کرول (متولد 5 اکتبر 1966) فیزیکدان نظری متخصص در زمینه مکانیک کوانتوم ، گرانش و کیهان شناسی است. او یک استاد تحقیق در انستیتوی فیزیک نظری والتر بورک در بخش فیزیک انستیتوی فناوری کالیفرنیا (کالتک) و یک استاد خارجی در انستیتوی سانتافه است.

وی همچنین نویسنده چهار کتاب مشهور است: از ابدیت تا اینجا درباره پیکان زمان ، ذره ای در انتهای جهان درباره بوزون هیگز ، تصویر بزرگ: درباره ریشه های زندگی ، معنی و جهان خود درباره هستی شناسی و چیزی کاملا پنهان در مورد مبانی مکانیک کوانتوم. وی پادکست خود را در سال 2018 به نام Mindscape آغاز کرد و در آن با سایر کارشناسان و روشنفکران از رشته های مختلف از جمله "علوم ، جامعه ، فلسفه ، فرهنگ ، هنرها و ایده ها" به طور کلی مصاحبه کرد.

کتاب چیزی عمیقا پنهان

شون کرول
شون کرول (Sean M.Carroll) فیزیکدان آمریکایی در کالتک و عضو هیئت علمی دانشگاه شیکاگو است.زمینه کاری او نسبیت عام و ماده تاریک است.
دسته بندی های کتاب چیزی عمیقا پنهان
نکوداشت های کتاب چیزی عمیقا پنهان
What makes Carroll's new project so worthwhile, though, is that while he is most certainly choosing sides in the debate, he offers us a cogent, clear and compelling guide to the subject while letting his passion for the scientific questions shine through every page.
با این وجود ، آنچه ارزش پروژه جدید کارول را بسیار ارزشمند می کند این است که در حالی که او مطمئنا طرفین بحث را انتخاب می کند ، وی یک راهنمای دقیق ، واضح و جذاب برای ما ارائه می دهد در حالی که اجازه می دهد اشتیاق او به سوالاتی علمی از هر صفحه بدرخشد.
NPR NPR

Carroll argues with a healthy restlessness that makes his book more interesting than so many others in the quantum physics genre.
کارول با یک بیقراری سالم بحث می کند که باعث جذابیت کتاب او نسبت به بسیاری دیگر در ژانر فیزیک کوانتوم می شود.
Forbes

Solid arguments and engaging historical backdrop will captivate science-minded readers everywhere.
استدلالهای محکم و زمینه های جذاب تاریخی ، خوانندگان علمی را در همه جا مجذوب خود می کند.
Scientific Inquirer

قسمت هایی از کتاب چیزی عمیقا پنهان (لذت متن)