کتاب یادداشت هایی برای سیاره پر استرس

Notes on a Nervous Planet
  • 15 % تخفیف
    49,500 | 42,075 تومان
  • موجود
  • انتشارات: شمشاد شمشاد
    نویسنده:
کد کتاب : 48605
مترجم :
شابک : 978-6008392811
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 334
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آرام باش بی اعصاب!
Notes on a nervous planet
  • 15 % تخفیف
    160,000 | 136,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مات مات
    نویسنده:
کد کتاب : 68197
مترجم :
شابک : 978-6226594189
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یادداشت هایی برای سیاره پر استرس اثر مت هیگ

کتاب «یادداشت هایی برای سیاره پر استرس» اثری نوشته ی «مت هیگ» است که اولین بار در سال 2018 وارد بازار نشر شد. وقتی «هیگ» در بزرگسالی به اختلال ترس، اضطراب و افسردگی دچار شد، زمان زیادی طول کشید تا او بتواند شیوه هایی را که جهان بیرون، از طریق آن ها بر سلامت روان او تأثیرهای مثبت و منفی می گذاشت، تشخیص دهد. این کتاب مجموعه ی مشاهدات او در همین مورد است و به این موضوع می پردازد که «پیشرفت های» اجتماعی، تجاری و فناورانه ی گوناگون که جهان کنونی را شکل داده اند، چگونه ممکن است که در حقیقت به مانعی در مسیر خوشحالی ما تبدیل شوند. «هیگ» در این اثر آموزنده، پدیده های گوناگونی را از نظر می گذراند: از نابرابری، شبکه های اجتماعی و اخبار گرفته تا زندگی روزمره و تفاوتی که میان ذهن و بدن قائل می شویم.

کتاب یادداشت هایی برای سیاره پر استرس

مت هیگ
مت هیگ، زاده ی 3 جولای 1975، رمان نویس و روزنامه نگار انگلیسی است.هیگ در شفیلد به دنیا آمد. او در دانشگاه هال به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و تاریخ پرداخت. هیگ تا به حال آثاری داستانی و غیرداستانی را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به رشته ی تحریر در آورده است. او در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد.
نکوداشت های کتاب یادداشت هایی برای سیاره پر استرس
Likable and thought-provoking.
دلپسند و تفکربرانگیز.
Guardian Guardian

A worthy successor to Reasons to Stay Alive.
ادامه ای ارزشمند برای کتاب «دلایلی برای زنده ماندن».
Sunday Times Sunday Times

A wise and inspiring self-help title strengthened by the author’s personal experiences.
یک اثر خودپروری خردمندانه و الهام بخش، برآمده از تجارب شخصی نویسنده.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب یادداشت هایی برای سیاره پر استرس (لذت متن)
در این دوران وبلاگ های مرتبط با زیبایی و ویدیوهای آرایشی و مربی های تمرینات ورزشی آنلاین، بحث در مورد خوب به نظر رسیدن هرگز تا این اندازه کثرت نداشته است. ما زیر بمبارانی از کتاب های رژیم غذایی، عضویت باشگاه های بدنسازی، تمرینات پرورش ماهیچه های عضلانی و ویدیوهای یوگای صورت که در یوتوب یافت می شوند، قرار گرفته ایم.

اکنون بیش از هر زمان دیگری نرم افزارهای دیجیتالی و فیلترهای مختلفی برای توسعه دادن آنچه که محصولات و تولیدات مختلف نمی توانند، در دسترس همگان قرار دارد. اگر دوست داشته باشیم می توانیم خود را به آرزوی غیرواقعی خود نیز تبدیل و شکافی بیش از پیش عظیم تر میان تصویر حقیقیمان در آینه و آنچه نرم افزارها تحویلمان می دهند، ایجاد کنیم. زنان (و به طور فزاینده ای مردان) بیش از هر زمان دیگری در تلاش برای بهبود اوضاع ظاهریشان هستند.

به علاوه، کتابخانه ها فقط در مورد کتاب ها نیستند، بلکه یکی از معدود مکان های عمومی باقی مانده به شمار می آیند که کیف پول ما را بیشتر از خودمان نمی خواهند.