کتاب مردم مشوش

Anxious People
کد کتاب : 24616
مترجم :
شابک : 978-6226652247
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

مردم مشوش
Anxious People
کد کتاب : 48653
مترجم :
شابک : 978-6222331276
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

مردم مشوش
Aneious people
کد کتاب : 119567
مترجم :
شابک : 978-6004465052
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب مردم مشوش اثر فردریک بکمن

معمولا حالات واقعی روزمره ما، موقعیت مرگ یا زندگی نیستند، اما یک آپارتمان دقیقا تبدیل به چنین موقعیتی می شود وقتی که یک سارق بانک ناموفق، به این مکان وارد می شود و گروهی از چند غریبه را به گروگان در می آورد. گروگان ها تشکیل شده از یک زوج که به تازگی بازنشست شده اند و مدام در پی یافتن بهانه ای برای فرار ازین واقعیت که نمی توانند ازدواجشان را سامان دهند می گردند و به هم می پرند، یک رئیس بانک پولدار که اینقدر سرش شلوغ بوده است که به غیر از خود به هیچکس دیگر تا به حال اهمیت نداده است، یک زوج جوان که نزدیک به زمان تولد اولین فرزندشان هستند اما به نظر می رسد که سر هیچ چیزی نمی توانند به توافق برسند از اینکه کجا می خواهند زندگی کنند تا اینکه اولین بار کجا یکدیگر را دیده اند. به این ها خانمی 87 ساله را اضافه کنید که به قدر کفایت عمر کرده است که تفنگی که دائما روی صورتش حرکت می کند باعث نگران او نمی شود اما توانایی صحبت و رسیدن به توافق را در این موقعیت و نماینده دیگر افراد بودن را دارا است بدترین نمونه از یک گروه گروگان در جهان با مردی مرموز که خود را در حمام آپارتمان زندانی کرده بوده است همراه می شود.

هریک از آن ها کوهی از شکایات رازها اسیب ها واشتیاق هستند که در این سال های زندگی با خود حمل کرده و هر لحظه منتظر فوراننند. هیچکدام از آن ها کاملا آن چیزی نیست که به ظاهر باید باشند. و همه ی آن ها که سارق بانک نیز جز آن هاست گویی خواهان نوعی نجات بوده اند. همزمان با حضور مقامات و محصاره خانه توسط رسانه ها سلسه حوادثی رخ می دهد و ضمن آشکار شدن یک سری حقایق پیش بینی اتفاق بعدی نیز غیر ممکن می شود.

« مردم مشوش» کتابی غنی از دیالوگ های بی نظیر که همراه با درک «بکمن» از طبیعت انسان می شود. داستانی که با هوشمندی نوشته شده و از تاب آوری قدرت دوستی، بخشش و امید؛ چیز هایی که می توانند حتی در زمان های اظطراب انگیز ما را نجات دهند.

کتاب مردم مشوش


ویژگی های کتاب مردم مشوش

نامزد جایزه ی بهترین کتاب داستانی گودریدز 2020

فردریک بکمن
کارل فردریک بکمن، نویسنده و وبلاگ نویس سوئدی ا ست که در دوم ژانویه ی ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش ترها شهرت بکمن در سوئد به خاطر وبلاگ نویسی بود. او برای روزنامه های مختلف مقاله می نوشت و همکاری اش را با مجله مترو هم شروع کرده بود. او در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه ی اول پرفروش های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلم برگرفته از کتاب با همین نام در ۲۰۱۶ در سینماه...
نکوداشت های کتاب مردم مشوش
Backman again captures the messy essence of being human...It’s clever and affecting, as likely to make you laugh out loud as it is to make you cry
بکمن دوباره ماهیت آشفته انسان بودن را به تصویر می کشد. این ]کتاب [ هوشمندانه و تأثیرگذار است، آنگونه که باعث می شود شما با صدای بلند بخندید و گریه کنید.
Washington Post Washington Post

This book examines how a shared event can change the course of many lives at once. And if you like strongly drawn characters and a mix of humor and heartbreak, this one's for you.
این کتاب بررسی می کند که چگونه یک رویداد مشترک می تواند مسیر زندگی بسیاری را همزمان تغییر دهد. و اگر شخصیت های کاملا پرداخته شده و ترکیبی از شوخ طبعی و دلشکستگی را دوست دارید ، این یکی برای شماست. "
Skimm

Backman is a master of writing delightful, insightful, soulful, character-driven narratives...[He] writes so humorously and poignantly about life, marriage, parenthood, love and death, prepare to be taken hostage by a stand-up philosopher/novelist who reminds us we are all ‘idiots’ because being human is ‘idiotically difficult
بکمن استاد نوشتن روایت های دلپذیر، بصیر ، روح انگیز و شخصیت محور است ... [او] چنان با طنز و تکان دهنده درباره زندگی ، ازدواج ، والدین ، عشق و مرگ می نویسد، آماده شوید تا توسط یک فیلسوف در لحظه به گروگان گرفته شوید؛ رمانویسی که به ما یادآوری می کند همه ما "احمق" هستیم زیرا انسان بودن "به نحوی احمقانه دشوار است.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب مردم مشوش (لذت متن)