کتاب برندگان

The winners
کد کتاب : 105217
مترجم :
ویراستار :
شابک : 978-6227566826
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 664
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برندگان اثر فردریک بکمن

درظرف فقط دو هفته همه‌چیز تغییر خواهد کرد. دو سال از اتفاقاتی که هیچ‌کس دوست ندارد به آنها فکر کند می‌گذرد. همه سعی کرده‌اند فراموش کنند و ادامه دهند، اما اینجا خاصیتی دارد که به سختی این اجازه را به کسی می‌دهد. ویرانی ناشی از یک طوفان کوبنده و وحشیانه، رقابتی قدیمی بین دو شهر را دوباره شعله‌ور می‌کند، رقابتی که همیشه روی یخ و ازطریق هاکی‌بازها دنبال می‌شده است. این رمان به‌زیبایی تمام، پیچیدگی‌های زندگی روزمره را به تصویر می‌کشد و پرسش‌هایی دربارۀ دوستی، وفاداری، از دست دادن و هویت را کندوکاو می‌کند. این کتاب به واژگان برد، از دست دادن و بخشیدن، معانی جدیدی می‌بخشد.
برندگان سومین کتاب از تریلوژی شهرخرس، رمانی نفس‌گیر و جذاب از فردریک بکمن نویسندۀ کتاب‌های پرفروش مردی به نام اوه و مردم مشوش است. داستانی درمورد عشق و زندگی در یک جامعۀ سرسخت، داستانی درمورد عشق‌های اول، بخشودگی‌ها و آخرین خداحافظی‌ها.
«هر چیزی که نام بکمن روی آن نشسته باشد مطمئنا سرشار از بصیرت و عشق است. بی‌شک برندگان برندۀ دیگری خواهد بود.» -آمازون

کتاب برندگان

فردریک بکمن
کارل فردریک بکمن، نویسنده و وبلاگ نویس سوئدی ا ست که در دوم ژانویه ی ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش ترها شهرت بکمن در سوئد به خاطر وبلاگ نویسی بود. او برای روزنامه های مختلف مقاله می نوشت و همکاری اش را با مجله مترو هم شروع کرده بود. او در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه ی اول پرفروش های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلم برگرفته از کتاب با همین نام در ۲۰۱۶ در سینماه...