کتاب میان آن ها

Between Them
کد کتاب : 49453
مترجم :
شابک : 978-6229647790
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب میان آن ها اثر ریچارد فورد

کتاب «میان آن ها» اثری نوشته ی «ریچارد فورد» است که نخستین بار در سال 2017 انتشار یافت. والدین «ریچارد فورد» در مناطق روستایی «آرکانزا» و در آغاز قرن بیستم به دنیا آمدند. آن ها در سال 1928 ازدواج کردند، همیشه در کنار یکدیگر بودند و در سراسر جنوب آمریکا به سفر پرداختند. آن ها در نهایت صاحب یک فرزند شدند، که در سال 1944 به دنیا آمد. برای «فورد»، این سوالات که والدینش چه رویاهایی داشتند و چگونه به یکدیگر و به او علاقه مند بودند، به تصویری چشمگیر از زندگی آمریکایی در اواسط قرن بیستم تبدیل شد. کتاب «میان آن ها» شرح جذاب این نویسنده از خاستگاه های زندگی خودش و همچنین از امیدها و آرزوهای والدینش است.

کتاب میان آن ها

ریچارد فورد
ریچارد فورد، زاده ی 16 فوریه ی 1944، نویسنده ای آمریکایی است که در سال 1996، جایزه ی پولیتزر داستان را از آن خود کرد. فورد در جکسون می سی سی پی به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی میشیگان و مدرک کارشناسی ارشد هنرهای تجسمی را از دانشگاه کالیفرنیا دریافت نمود. فورد قبل از نگارش اولین رمان خود در سال 1976، برای «اسکوایر» و «نیویورکر» داستان کوتاه می نوشت. او جایزه های ادبی متعددی دریافت کرده و عضو انجمن نویسندگان آمریکا است.
نکوداشت های کتاب میان آن ها
A stirring narrative of memory and parental love.
شرحی احساس برانگیز درباره ی خاطرات و عشق والدین.
Barnes & Noble

A beautiful and tender memoir.
شرح حالی زیبا و پراحساس.
Portland Press Herald

An unforgettable exploration of memory, intimacy, and love.
کاوشی فراموش نشدنی در خاطره، صمیمیت و عشق.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب میان آن ها (لذت متن)
هر چه بیشتر والدینمان را بشناسیم، آن ها را همانطور که بقیه ی دنیا می شناسند بشناسیم، شانسمان برای شناختن دنیا همان شکلی که هست، بیشتر می شود.

مهم ترین لحظات زندگی اغلب به ندرت به چشم دیگران می آید، اگر اصلا متوجه آن بشوند.

زندگی والدین ما، حتی آن هایی که زیر سایه ای از شک و تردید قرار دارد، برای نخستین بار این یقین قدرتمند را به ما می بخشد که رویدادهای انسانی، عواقبی دارند. چرا که گذشته از همه چیز، ما اکنون اینجا هستیم.