کتاب مرده خاص

Dead Certain
  • 240,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ستاک ستاک
    نویسنده:
کد کتاب : 4995
مترجم :
شابک : 978-600-8883-04-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین کتاب های آمازون

معرفی کتاب مرده خاص اثر آدام میتزنر

کتاب مرده خاص، رمانی نوشته ی آدام میتزنر است که نخستین بار در سال 2017 به چاپ رسید. الا برودن، زندگی دوگانه ای دارد. او روزها به عنوان یک وکیل، با برخی از مخوف ترین پرونده های شهر سر و کله می زند و شب ها، به کار موردعلاقه ی خود می پردازد و در تاریک ترین کلوب های منهتن، آواز می خواند. هیچکس از راز او خبر ندارد، حتی خواهر کوچکترش، شارلوت، که الا خودش او را بزرگ کرده است. اما به نظر می رسد او تنها فرد در خانواده نیست که چیزی برای پنهان کردن دارد. زمانی که شارلوت می گوید موفق شده اولین رمانش را بفروشد، الا در پوست خود نمی گنجد... تا این که به او خبر می دهند شارلوت گم شده است. الا با کمک کارآگاه گابریل ولاسکوئز، تحقیقات خود را شروع می کند و چیزی که می فهمد، بسیار شوکه کننده است.

کتاب مرده خاص

آدام میتزنر
آدام میتزنر، زاده ی سال 1964، نویسنده ای آمریکایی است. میتزنر در بروکلین به دنیا آمد و در نیوجرسی بزرگ شد. او به دانشگاه برندیس رفت و در رشته ی علوم سیاسی تحصیل کرد. میتزنر در سال 1989 از دانشکده ی حقوق دانشگاه ویرجینیا فارغ التحصیل شد. کتاب های او به خاطر خلق داستان هایی واقع گرایانه درباره ی مسائل حقوقی و قضایی، و همچنین پیچ و خم های موجود در آن ها، مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است.
نکوداشت های کتاب مرده خاص
An entertaining and riveting work.
اثری سرگرم کننده و هیجان انگیز.
Bookreporter

There are several twists and turns along the way creating a big amount of tension.
در طول داستان، پیچ و خم های متعددی وجود دارد که تنشی عظیم را به وجود می آورند.
The Parkersburg News and Sentinel

Compelling... Adam Mitzner is a master of the mystery genre.
هیجان انگیز... آدام میتزنر، استاد ژانر معمایی است.
Midwest Book Review

قسمت هایی از کتاب مرده خاص (لذت متن)
می دانم که این ها نقش هایی هستند که من و شارلوت در نمایش خانوادگی مان برای آن آفریده شده ایم. من شخصیت معقول و منطقی داستان هستم و او کسی است که رویاهایش را دنبال و خلاف جهت آب شنا می کند. مدت های مدید بود که آرزو می کردم جایمان را عوض می کردیم. عجیب بود که هیچگاه به ذهنم خطور نکرد که شارلوت هم ممکن است همین حس را داشته باشد.

زک از آن پسرهایی بود که در حدود بیست سالگیتان با او وارد رابطه می شوید چون زیبا و زخم خورده است و فکر می کنید می توانید تغییرش دهید.

سال هایی هست که زندگیشان نخواهم کرد، اما زمانی که از دست داده ام در مقایسه با وسعت ابدیت، لحظه ای بیش نیست.