کتاب بدن فراموش نمی کند

The Body Keeps the Score
مغز،ذهن و بدن در بهبود تروما
کد کتاب : 132090
مترجم :
شابک : 978-6222545291
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 552
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

رهایی از بلازدگی
The Body Keeps the Score
(تروما)،(روان،مغز و بدن در تحول بلازدگی)
کد کتاب : 52527
مترجم :
شابک : 978-6009969845
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 510
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی از بلازدگی اثر بسل ون درکولک

یک محقق پیشگام درک ما از تروما را تغییر می‌دهد و در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز یک الگوی جدید جسورانه برای درمان ارائه می‌کند.
تروما یک واقعیت زندگی است. کهنه سربازان و خانواده هایشان با عواقب دردناک نبرد مقابله می کنند. از هر پنج آمریکایی یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. از هر چهار نفر یک نفر با الکلی ها بزرگ شده است. از هر سه زوج یک زوج درگیر خشونت فیزیکی شده اند. دکتر بسل ون در کولک، یکی از برجسته ترین متخصصان تروما در جهان، بیش از سه دهه را با بازماندگان کار کرده است. در کتاب رهایی از بلازدگی، او از پیشرفت‌های علمی اخیر استفاده می‌کند تا نشان دهد که چگونه تروما به معنای واقعی کلمه بدن و مغز را تغییر می‌دهد و ظرفیت‌های افراد مبتلا را برای لذت، تعامل، کنترل نفس و اعتماد به خطر می‌اندازد. او درمان‌های نوآورانه‌ای را بررسی می‌کند - از نوروفیدبک و مدیتیشن گرفته تا ورزش، نمایش، و یوگا - که با فعال کردن نوروپلاستیسیته طبیعی مغز، مسیرهای جدیدی را برای بهبودی ارائه می‌کند. بر اساس تحقیقات خود دکتر ون در کولک و سایر متخصصان برجسته، کتاب رهایی از بلازدگی قدرت فوق العاده روابط ما را هم برای آسیب رساندن و هم برای التیام نشان می دهد - و امید جدیدی را برای بازپس گیری زندگی ارائه می دهد.

کتاب رهایی از بلازدگی

بسل ون درکولک
بسل ون در کولک (متولد 1943) روانپزشک ، نویسنده ، محقق و مربی مستقر در بوستون آمریکا است. از دهه 1970 تحقیقات وی در زمینه استرس پس از سانحه بوده است. او نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز است ، "بدن نمره را نگه می دارد". ون در کولک به عنوان رئیس پیشین در انجمن بین المللی مطالعات استرس آسیب زا و مدیر سابق شبکه ملی فشار روانی کودک فعالیت داشت. وی استاد روانپزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون و رئیس بنیاد تحقیقات تروما در بروکلاین ، ماساچوست است.ون در کولک بیش از 150 مقاله علمی با همتایان منتشر ...
نکوداشت های کتاب رهایی از بلازدگی
An astonishing amount of information on almost every aspect of trauma experience, research, interventions, and theories is brought together in this book
حجم شگفت انگیزی از اطلاعات در مورد تقریبا هر جنبه از تجربه تروما، تحقیقات، مداخلات و نظریه ها در این کتاب گردآوری شده است.
European Journal of Psychotraumatology

Dr. van der Kolk . . . has written a fascinating and empowering book about trauma and its effects. He uses modern neuroscience to demonstrate that trauma physically affects the brain and the body, causing anxiety, rage, and the inability to concentrate.
دکتر ون در کولک . . کتابی جذاب و توانمند در مورد تروما و اثرات آن نوشته است. او از علوم اعصاب مدرن استفاده می کند تا نشان دهد که ضربه از نظر فیزیکی بر مغز و بدن تأثیر می گذارد و باعث اضطراب، عصبانیت و ناتوانی در تمرکز می شود.
Medical Library Association

قسمت هایی از کتاب رهایی از بلازدگی (لذت متن)