کتاب با اقتدار بلند شو

Rising Strong
کتابی در مورد چگونگی پشت سرگذاشتن شکست ها و بازگشت با اقتدار به وضعیتی مطلوب.
  • 15 % تخفیف
    100,000 | 85,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرو مرو
    نویسنده:
کد کتاب : 58557
مترجم :
شابک : 978-6226202657
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه Goodreads Choice برای ادبیات غیرداستانی در سال 2015

معرفی کتاب با اقتدار بلند شو اثر برنه براون

برنه براون، دانشمند علوم اجتماعی، گفتگوی جهانی را در مورد شجاعت، آسیب پذیری، شرم و شایستگی به راه انداخته است. کار پیشگام او حقیقتی عمیق را آشکار کرد: آسیب پذیری - تمایل به حضور و دیده شدن بدون هیچ تضمینی برای نتیجه - تنها راه عشق، تعلق، خلاقیت و شادی بیشتر است. اما زندگی شجاعانه همیشه آسان نیست: ما به ناچار دچار لغزش و سقوط خواهیم شد.

براون در با اقتدار بلند شو سوژه اش برخاستن پس از سقوط است. براون به عنوان یک محقق نظریه زمینه‌ای، به طیفی از افراد - از رهبران شرکت‌های Fortune 500 و ارتش گرفته تا هنرمندان، زوج‌هایی که در روابط طولانی‌مدت دارند، معلمان و والدین- داستان‌های خود را در مورد شجاع بودن، افتادن و رسیدن به موفقیت به اشتراک گذاشته‌اند استفاده کرده است. او از خود پرسید، این افراد با روابط قوی و محبت آمیز، رهبرانی که خلاقیت را پرورش می دهند، هنرمندانی که نوآوری را پیش می برند، و روحانیانی که از طریق ایمان و راز با مردم راه می روند، چه وجه اشتراکی دارند؟ پاسخ واضح بود: آنها قدرت عاطفه را می شناسند و از اینکه گاهی شکست بخورند و ناراحت شوند نمی ترسند.

. اما روند بازیابی در بحبوحه مبارزه جایی است که شجاعت ما آزمایش می شود و ارزش های ما ثابت می شود. داستان‌های مبارزه ما می‌تواند داستان‌های بزرگ باشد، مانند از دست دادن شغل یا پایان یک رابطه، یا داستان‌های کوچک‌تر، مانند درگیری با یک دوست یا همکار. صرف نظر از بزرگی یا شرایط، روند یکسان است: ما احساسات خود را در نظر می گیریم و در مورد آنچه احساس می کنیم کنجکاو می شویم. ما با داستان هایمان غوغا می کنیم تا به جایی از حقیقت برسیم. و ما این روند را هر روز زندگی می کنیم تا زمانی که تبدیل به یک عمل شود و چیزی جز انقلاب در زندگی ما ایجاد نکند. قوی شدن پس از زمین خوردن باعث می شود که ما صمیمیت را پرورش دهیم. براون می نویسد، این فرآیند است که بیشترین چیزی را که هستیم به ما می آموزد.

کتاب با اقتدار بلند شو

برنه براون
برنه براون، زاده ی 18 نوامبر 1965، محقق، استاد دانشگاه و نویسنده ی آمریکایی است.براون در تگزاس به دنیا آمد. او در رشته ی امور اجتماعی تحصیل کرده است و مدرک کارشنای خود را در سال 1995 از دانشگاه تگزاس، مدرک کارشناسی ارشد را در سال 1996 و مدرک دکترای خود را در سال 2002 از دانشگاه هیوستون گرفته است.براون، تحقیقات جامع خود را در زمینه ی هدایت و رهبری کاربردی در خانواده، مدارس و جوامع، از دانشگاه هیوستون آغاز کرد و سخنرانی هایش در همایش های تد، در زمره ی پربیننده ترین سخنرانی های تاریخ این مجموعه ...
نکوداشت های کتاب با اقتدار بلند شو
In a world filled with rejection letters . . . Rising Strong can help your graduate make the most out of [their] failures.
در دنیایی پر از نامه هایی در باب رد شدن، این کتاب می تواند به فارغ التحصیلان شما کمک کند تا از شکست های [خود] نهایت استفاده را ببرند.
Bustle

It is inevitable—we will fall. We will fail. We will not know how to react or what to do. No matter how or when it happens, we will all have a choice—do we get up or not? Thankfully, Brené Brown is there with an outstretched arm to help us up.
اجتناب ناپذیر است - ما سقوط خواهیم کرد. شکست خواهیم خورد. ما نمی دانیم چگونه واکنش نشان دهیم یا چه کار کنیم. مهم نیست چگونه یا چه زمانی اتفاق بیفتد، همه ما یک انتخاب خواهیم داشت - آیا بلند می شویم یا نه؟ خوشبختانه، برنه براون با بازوی دراز به ما کمک می کند تا بلند شویم.
Simon Sinek

قسمت هایی از کتاب با اقتدار بلند شو (لذت متن)