کتاب در لحظه

In This Moment
کد کتاب : 59612
مترجم : نیلوفر شمس
فاطمه اصلاحی
شابک : ‌‌978-6229686416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب در لحظه اثر کرک استروسال

چه در ترافیک گیر کرده باشید، چه بخواهید بچه‌هایتان را صبح زود از به مدرسه برسانید، چه با یک رئیس سخت‌گیر سروکار داشته باشید، چه نگران پول باشید، پیش می‌آید که در استرس غرق می‌شوید. استرس بخشی عادی از زندگی روزمره است. اما با گذشت زمان، استرس مزمن می‌تواند بر سلامت روحی و جسمی شما تأثیر بگذارد و به همه چیز از اضطراب و افسردگی گرفته تا افزایش وزن و بیماری منجر شود. پس چگونه می‌توانید از مشکلات کوچکی که مانع لذت بردن کامل از زندگی می‌شوند عبور کنید؟
کتاب «در لحظه» به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از یک برنامه موفقیت آمیز و مبتنی بر شواهد مبتنی بر تمرکز حواس و علوم اعصاب، حس آرامش و راحتی پیدا کنید. تصور کنید که استرس دارید، و می‌توانید با توجه به افکار و احساسات خود، لحظه به لحظه، بدون توجه به این‌که کجا هستید یا چه کاری انجام می‌دهید، از آن عبور کنید. آنقدرها هم که به نظر می‌رسد سخت نیست!
تمرینات تمرکز حواس در این کتاب به شما کمک می‌کند تا قسمت‌هایی از مغز خود را تقویت کنید که از سرزندگی و احساس حضور کامل در این‌جا و اکنون حمایت می‌کنند. و با کمی تمرین، مبارزه با استرس را با روش‌های سالم، حفظ تعادل و ایجاد زندگی شادتر، بدون توجه به چالش‌هایی که پیش می‌آید، یاد خواهید گرفت.

کتاب در لحظه

کرک استروسال
کرک استروسال (Kirk Strosahl)، یکی از بنیانگذاران درمان پذیرش و تعهد (ACT) است و در کاربرد ACT به عنوان یک مداخله مختصر تخصص دارد. او به مدت 30 سال در انواع زمینه های مداخله مختصر ، از جمله کلینیک های درمان کوتاه مدت و مراقبت های اولیه تمرین کرده است.