کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت

Crying in H Mart : a memoir
کد کتاب : 62832
مترجم :
شابک : 978-6229853078
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 362
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت اثر میشل زانر

کتاب « دلتنگی در فروشگاه اچ مارت» نوشته « میشل زانر» توسط انتشارات دانش آفرین منتشر شده است.
در این داستان نفیس میشل زائونر خود را بسیار بیشتر از یک خواننده، ترانه سرا و گیتاریست خیره کننده نشان می دهد. با شوخ طبعی او از بزرگ شدنش در مدرسه اش در یوجین، اورگان می گوید. مبارزه با توقعات خاص و بالای مادرش از او؛ یک نوجوانی دردناک را روایت میکند.
وقتی بزرگ شد، برای کالج به ساحل شرقی رفت، در صنعت رستوران‌داری کار پیدا کرد، و با گروه نوپایش کنسرت اجرا کرد - و با مردی که شوهرش می‌شد ملاقات کرد. هنگامی که میشل بیست و پنج ساله بود، تشخیص سرطان نهایی مادرش بود که مجبور شد هویت او را محاسبه کند و او را وادار کرد تا مواهب ذوق، زبان و تاریخ را که مادرش به او داده بود، پس بگیرد.

صدای زائونر با نشاط و صریح، غنایی و صادقانه به همان اندازه که روی صحنه است در صفحه زنده است. سرشار از حکایت های صمیمی که طنین انداز گسترده ای خواهد داشت و با عکس های خانوادگی کامل می شود.

کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت

میشل زانر
میشل زانر(زاده ۲۹ مارس ۱۹۸۹) موسیقی‌دان، کارگردان و نویسنده کره‌ای-آمریکایی است. او بیشتر به عنوان خواننده و ترانه سرای گروه مستقل راک ژاپنی Breakfast شناخته می شود و قبلاً در گروه Little Big League حضور داشت. او با فعالیت در گروه صبحانه ژاپنی، سه آلبوم استودیویی منتشر کرده است: Psychopomp (2016)، پس از آن Soft Sounds from Another Planet (2017) و Jubilee (2021). همچنین موسیقی متن بازی ویدیویی Sable را نوشت. این بازی و موسیقی متن آن در سال 2021 منتشر شد.او اولین کتاب خود را با نام &l...
نکوداشت های کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت
Poignant . . .
سوزناک . . .
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Fans looking to get a glimpse into the inner life of this megawatt pop star will not be disappointed.
طرفدارانی که به دنبال نگاهی اجمالی به زندگی درونی این ستاره پاپ مگاواتی هستند، ناامید نخواهند شد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب دلتنگی در فروشگاه اچ مارت (لذت متن)
مادرم عشق و علاقه خود را با غذاهایی که می پخت ابراز می کرد. او هر چقدر هم نقاد و عیب جو و بی رحم به نظر می رسید - دائما مرا تحت فشار قرار می داد تا انتظارات دست نیافتنی اش را برآورده کنم - همیشه می توانستم مهربانی و دلسوزی او را از وعده های ناهاری که برایم بسته بندی می کرد و غذاهایی که دقیقا مطابق سلیقه ام می پخت حس کنم. من به سختی می توانم به زبان کره ای صحبت کنم، اما در فروشگاه زنجیره ای اچ مارت حس می کنم کاملا به زبان کره ای مسلط هستم