کتاب استارت آپ 100 دلاری

The $100 Startup
(راه اندازی کسب و کارهای ارزان)
  • 15 % تخفیف
    65,000 | 55,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: رسا رسا
    نویسنده:
کد کتاب : 60665
مترجم :
شابک : 978-9643179434
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

استارت آپ 100 دلاری
The $100 Startup
زندگی خود را از نو بیافرینید و آینده ای جدید خلق کنید
کد کتاب : 64103
مترجم :
شابک : 978-6227173208
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب استارت آپ 100 دلاری اثر کریس گیلبو

کتاب «استارت آپ 100 دلاری» اثری نوشته ی «کریس گیلبو» است که نخستین بار در سال 2012 منتشر شد. در گذشته های دور، افرادی که از زندگی خود ناراضی بودند، آرزو داشتند که چراغ های جادو، گنج های مدفون، یا خیابان هایی پوشیده از طلا را پیدا کنند. اکنون اما می دانیم که تغییر زندگیمان به خودمان وابسته است. در این کتاب، درس هایی ارزشمند از افرادی جمع آوری شده که آموخته اند چگونه کاری را که انجام می دهند، به مسیری برای رسیدن به رضایت در زندگی تبدیل کنند. «کریس گیلبو» به مخاطبین بیان می کند که حتما مجبور نیستید مدرک مدیریت، یا حتی طرح تجاری و تعدادی کارمند داشته باشید. تمام چیزی که نیاز دارید، محصول یا خدمتی است که از کار مورد علاقه تان سرچشمه می گیرد، یافتن افرادی که مایل به پرداخت پول برای این محصول یا خدمت هستند، و شیوه ای برای گرفتن دستمزد.

کتاب استارت آپ 100 دلاری


ویژگی های کتاب استارت آپ 100 دلاری

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

کریس گیلبو
کریس گیلبو (Chris Guillebeau؛ زاده ۴ آوریل ۱۹۷۸) یک نویسنده ناداستان، وبلاگ‌نویس و سخنگو اهل ایالات متحده آمریکا است. وی بیشتر به خاطر وبلاگ و کتاب هنر عدم انطباق شناخته می‌شود. وی همچنین راهنماهایی برای سفر و مباحث تجاری کوچک با نام تجاری Unconventional Guides نوشته‌است. همچنین او اجلاس سالانه سلطه جهانی در پورتلند، اورگن را برگزار می‌کند.
نکوداشت های کتاب استارت آپ 100 دلاری
This remarkable book will start you on your way.
این کتاب شایان توجه، باعث می شود مسیر خود را آغاز کنید.
Barnes & Noble

Thoughtful, funny, and compulsively readable.
اندیشمندانه، سرگرم کننده و فوق العاده خواندنی.
Gretchen Rubin, New York Times bestselling author

A road map for finding your way.
یک نقشه ی راه برای این که مسیرتان را بیابید.
Daniel H. Pink, New York Times bestselling author

قسمت هایی از کتاب استارت آپ 100 دلاری (لذت متن)
پیش از تولید، بازاریابی کنید. بسیار خوب است پیش از آن که کار زیادی انجام دهید، بدانید آیا مردم آنچه را که می خواهید عرضه کنید، می خواهند یا نه. یک راه برای انجام این کار همانطور که در فصل قبل دیدید، انجام نظرسنجی است. ولی اگر ماجراجو هستید، در عین حال می توانید ایده ای را مطرح کنید، ببینید پاسخ چیست و سپس در پی پیاده کردن آن باشید.

یکی از دوستان من با یک کالای اطلاعاتی، برای گران ترین محصولات صنعت خودرو کار خود را آغاز کرده بود. او یک راهنمای تخصصی عرضه کرد که به قیمت 900 دلار فروخته می شد. البته هنوز آن را واقعا خلق نکرده بود که در یک مجله آن را تبلیغ کرد. او می دانست گرد هم آوردن مطالب این راهنما، مقدار زیادی کار می طلبد، پس اگر کسی آن را نخواهد، چرا بیهوده وقت و انرژی خود را هدر دهد؟

تا حدی با شگفتی، او دو سفارش دریافت کرد. هزینه ی تبلیغات تنها 30 دلار بود، پس این موضوع نشان می داد که اگر واقعا بتواند آن راهنما را خلق کند، 1500 دلار سود برده است. او برای دو خریدار نوشت که در حال توسعه نسخه پیشرفته تر و «ویراست 2» این راهنما است و در صورتی که سی روز تا تکمیل آن صبر کنند، با کمال میل بدون هزینه ی اضافی آن را برایشان ارسال خواهد کرد.