کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 9

The innovator's method : bringing the lean startup into your organization
(تکنیک های نویسندگان بزرگ:داستان نویسی پیشرفته با تمرین های کاربردی)
کد کتاب : 67473
مترجم :
شابک : 978-6000350345
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 9 اثر جف دایر (1958)

آیا تا به حال به ایده ای برای یک محصول یا خدمات جدید رسیده اید اما هیچ اقدامی انجام نداده اید زیرا فکر می کنید بسیار خطرناک است؟ یا در محل کار، آیا ایده بزرگی برای شرکتتان داشته اید. شاید روش توسعه یا توزیع محصول، ارائه خدمات به مشتریان، یا استخدام و آموزش کارکنانتان را تغییر دهید؟ اگر دارید، اما نمی‌دانید چگونه گام بعدی را بردارید، باید بدانید که نویسندگان روش نوآور را چه می‌نامند: مجموعه‌ای از ابزارهای برآمده از راه‌اندازی ناب، تفکر طراحی و توسعه نرم‌افزار چابک که انقلابی را به دنبال دارد. چگونه ایده های جدید خلق می شوند، پالایش می شوند و به بازار عرضه می شوند.

تا به امروز این ابزارها به کارآفرینان، طراحان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار کمک کرده‌اند تا از طریق آزمایش‌های ارزان و سریع که به طور سیستماتیک نرخ شکست و ریسک را کاهش می‌دهند، عدم قطعیت را مدیریت کنند. اما بسیاری از مدیران و رهبران برای به کارگیری این ابزارهای قدرتمند در سازمان خود تلاش می کنند، زیرا آنها اغلب در تضاد با تفکر و عملکرد مدیریتی سنتی هستند.

نویسندگان ناتان فور و جف دایر این کتاب را برای رسیدگی به همین مشکل نوشتند. پس از موفقیت‌های ناگهانی کتاب قبای که دایر با هال گرگرسن و نویسنده پرفروش کلی کریستنسن نوشت تا چارچوبی برای تولید ایده‌ها فراهم کند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان آن ایده‌ها را عملی کرد و آنها را برای موفقیت تجاری کرد.

فر و دایر بر اساس تحقیقات خود در داخل شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های موفق، روش مبتکر را توسعه دادند، فرآیندی سرتاسر برای ایجاد، پالایش و ارائه ایده‌ها به بازار. آنها نشان می دهند که چه زمانی و چگونه ابزارهای روش خود را به کار ببرند، چگونه آنها را با کسب و کار خود تطبیق دهیم، و چگونه به سوالات متداول در مورد خود روش پاسخ دهیم، از جمله: چگونه بفهمیم که آیا این ایده ارزش دنبال کردن دارد؟ آیا راه حل مناسبی پیدا کرده ایم؟ بهترین مدل کسب و کار برای این پیشنهاد جدید چیست؟ این کتاب بر «چگونه» چگونه آزمایش، اعتبارسنجی، و نحوه تجاری‌سازی ایده‌ها با تکنیک‌های ناب، طراحی و چابکی که استارت‌آپ‌های موفق استفاده می‌کنند تمرکز دارد.

چه در حال راه‌اندازی یک استارت‌آپ باشید، یا رهبر یک شرکت تاسیس‌شده، یا صرفا برای عرضه یک محصول جدید در یک شرکت به کمک احتیاج داشته باشید، این کتاب برای شما مناسب است.

کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 9

جف دایر (1958)
جف دایر (زاده 5 ژوئن 1958) نویسنده انگلیسی است. وی تألیف تعدادی از رمان ها و کتاب های غیر داستانی است که برنده جوایز ادبی شده و به 24 زبان ترجمه شده اند. كاترین شولز، در حال نوشتن در نیویورك، او را "یكی از بزرگترین منتقدین زنده ما، نه از هنرها، بلكه خود زندگی، و یكی از اصیل ترین نویسندگان ما" توصیف كرد.
دسته بندی های کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 9
نکوداشت های کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 9
Recommended reading for Creative Leaders
کتابی که برای رهبران خلاق توصیه می شود.
FORBES.com

The Innovator’s Method is filled with techniques that can help you define the jobs that customers will pay you to solve.
این کتاب پر از تکنیک هایی است که می تواند به شما کمک کند مشاغلی را که مشتریان برای حل آنها به شما پول می دهند، تعریف کنید.
Inc.

قسمت هایی از کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 9 (لذت متن)