کتاب غلات و مغز ما

Grain Brain
(حقایقی شگفت انگیز درباره قاتلان خاموش مغز…)
کد کتاب : 68084
مترجم : مریم دولت آبادی
شابک : 978-9648898705
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه بهترین کتاب آشپزی و تغذیه گودریدز سال 2013

معرفی کتاب غلات و مغز ما اثر دیوید پرلماتر

در کتاب غلات و مغز ما (حقایقی شگفت انگیز درباره قاتلان خاموش مغز…) ، متخصص مغز و اعصاب، دیوید پرلموتر، یافته‌ای را افشا می‌کند که برای مدت طولانی در ادبیات پزشکی مدفون شده است: کربوهیدرات‌ها مغز شما را از بین می‌برند. حتی کربوهیدرات‌های سالم مانند غلات کامل می‌توانند باعث زوال عقل، صرع، اضطراب، سردردهای مزمن، افسردگی، کاهش میل جنسی و موارد دیگر شوند.

کتاب غلات و مغز ما پیشگامانه و به موقع، نشان می دهد که سرنوشت مغز شما در ژن های شما نیست. این در غذایی است که می خورید. سنگ بنای همه بیماری های دژنراتیو، از جمله اختلالات مغزی، التهاب است که می تواند توسط کربوهیدرات ها، به ویژه حاوی گلوتن یا قند بالا، ایجاد شود. دکتر پرلموتر توضیح می دهد که وقتی مغز با مواد معمولی در کاسه های نان و میوه روزانه شما روبرو می شود چه اتفاقی می افتد، چگونه داروهای استاتین ممکن است حافظه شما را از بین ببرند، چرا یک رژیم غذایی سرشار از "چربی خوب" ایده آل است، و چگونه می توان رشد مغز جدید را تحریک کرد.

برنامه انقلابی 4 هفته ای دکتر پرلموتر به شما نشان می دهد که چگونه مغز خود را سالم، پر جنب و جوش و تیز نگه دارید و در عین حال خطر ابتلا به بیماری های عصبی ناتوان کننده را به طور چشمگیری کاهش دهید و همچنین شرایط رایج تر و روزمره را - بدون دارو - کاهش دهید. استراتژی های ساده، دستور العمل های خوشمزه و اهداف هفتگی به شما کمک می کند تا برنامه را عملی کنید. با ترکیبی از حکایات، تحقیقات پیشرفته و توصیه های کاربردی و قابل دسترس.

کتاب "غلات و مغز ما" به شما می آموزد که چگونه کنترل "ژن های هوشمند" خود را به دست بگیرید، سلامتی را دوباره به دست آورید، و از سلامت و سرزندگی مادام العمر لذت ببرید.

کتاب غلات و مغز ما

دیوید پرلماتر
دیوید پرلماتر یک پزشک و نویسنده مشهور آمریکایی در ناپل، فلوریدا است.پرلماتر نویسنده کتاب های سلامت است و به دلیل حمایت از رویکردی کاربردی و کل نگر برای درمان اختلالات مغزی شناخته شده است. پرلموتر به عنوان مشاور پزشکی برای نمایش دکتر اوز و سلامت مردان خدمت می کند.پرلماتر کتاب مغز دانه را نوشت که در سپتامبر 2013 منتشر شد و این مفهوم را ترویج کرد که گلوتن باعث بیماری‌های عصبی می‌شود که به پرفروش‌ترین کتاب تبدیل شد.اگرچه او در درجه اول یک محقق پزشکی نیست، اما در ادبیات پزشکی منتشر ...
دسته بندی های کتاب غلات و مغز ما
نکوداشت های کتاب غلات و مغز ما
Mind-blowing and disruptive to some long-standing beliefs about what our bodies require for optimal health...GRAIN BRAIN lays out an easy-to-understand roadmap packed with the latest science.
ذهن دمنده و مختل کننده برخی از باورهای دیرینه در مورد آنچه بدن ما برای سلامتی مطلوب نیاز دارد... این کتاب یک نقشه راه آسان برای تغذیه مناسب ارائه می دهد.
Psychology Today

[Grain Brain] gives us what we need to know to be well again. Please read it
این کتاب آنچه را که باید بدانیم تا دوباره خوب شویم به ما می دهد. لطفا آن را بخوانید
Health Central

قسمت هایی از کتاب غلات و مغز ما (لذت متن)