کتاب مجموعه استفنی مه یر (4جلدی)

Collected Stories
کد کتاب : 7622
مترجم :

شابک : 9786003744486
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 2012
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 4

معرفی کتاب مجموعه استفنی مه یر (4جلدی) اثر استفنی مه یر

این مجموعه، مجموعه ای از چهار رمان عاشقانه فانتزی با موضوع خون آشام نوشته ی نویسنده آمریکایی استفنی مه یر است . این چهار کتاب که سالانه از سال 2005 تا 2008 منتشر شده اند ، نمودار اواخر نوجوانی ایزابلا "بلا" سوان است ، دختری که از آریزونا به فورکس واشنگتن نقل مکان می کند و عاشق یک خون آشام 104 ساله به نام ادوارد کالن می شود. به زودی بین آنها و شخصیتی به نام جیکوب یک مثلث عشقی ایجاد می شود که خواننده را وادار به دنبال کردن سرنوشت این عشق می کند. این مجموعه اساسا از دیدگاه بلا روایت می شود ، منتهی بعضی قسمت هایش از دید شخصیت جیکوب بلک ، که یک گرگینه است ، روایت می شود.
از زمان انتشار اولین جلد از این مجموعه در سال 2005 ، محبوبیت بی نظیر و موفقیت تجاری زیادی در سراسر جهان کسب کرد. این مجموعه از محبوب ترین کتاب ها در میان جوانان است. این چهار کتاب جوایز متعددی را به دست آورده است ، از جمله مهمترین آنها جایزه کتاب 2008 انگلیس برای "کتاب کودک سال" برای کتاب کیش و مات است ،در حالی که این مجموعه به طور کلی برنده جایزه 2009 Kids' Choice Award به عنوان کتاب محبوب شده است.

از این کتاب ها برای ساختن مجموعه فیلم های دنباله دار گرگ و میش در 5 قسمت اقتباس شده است.
این مجموعه از رمان های گرگ و میش، ماه نو، ماه گرفتگی و کیش و مات تشکیل شده است. این مجموعه را فرشید قهرمانی و مهدی امینی ترجمه کرده اند. این 4 کتاب توسط انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

کتاب مجموعه استفنی مه یر (4جلدی)

استفنی مه یر
استفنی مه یر با نام اصلی استفنی مورگان، زاده ی ۲۴ دسامبر ۱۹۷۳، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است که بیشتر به خاطر نگارش مجموعه ی شفق مشهور است.قبل از فارغ التحصیلی، مه یر دوباره با دوست دوران کودکی خود کریستیئن (ملقب به پانچو) آشنا شد و در سال ۱۹۹۴، در ۲۱ سالگی با او ازدواج کرد. آن ها صاحب سه فرزند پسر با نام های گبی، ست و الی شدند. بعد از فارغ التحصیلی در رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه بریگهم یانگ در سال ۱۹۹۷، مه یر تصمیم گرفت خانم خانه دار شود و فرزندان خود را بزرگ کند.در سال ۲۰۰۳، هنگا...
نکوداشت های کتاب مجموعه استفنی مه یر (4جلدی)
Meyer's trilogy seethes with the archetypal tumult of star-crossed passions, in which the supernatural element serves as a heady spice
مجموعه ی مه یر با هیاهوی کهن الگوهای احساسات متقاطع ، که در آن عنصر ماورای طبیعیه به عنوان یک چاشنی جادوگرانه عمل می کند ، عجین است.
The New York Times

The legions of readers who are hooked on the romantic struggles of Bella and the vampire Edward will ecstatically devour this third installment.
لژیونهای خوانندگانی که شیفته ی درگیری های عاشقانه بلا و ادوارد خون آشام هستند ،کتاب سوم را با شور و شوق می بلعند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Stephenie Meyer is] the world's most popular vampire novelist since Anne Rice.
استفنی مه یر محبوب ترین رمان نویس خون آشام جهان از زمان آن رایس است.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

قسمت هایی از کتاب مجموعه استفنی مه یر (4جلدی) (لذت متن)