کتاب رستگاری در تاریکی

Blessed in the Darkness
  • 20 % تخفیف
    220,000 | 176,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: زحل زحل
    نویسنده:
کد کتاب : 84781
مترجم : سپیده شیری
شابک : 978-6229937778
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین

همه ما در زندگی بالاخره با وضعیت‌های تاریک و مشکلات مواجه می‌شویم. مواردی نظیر بیماری، جدایی و طلاق، ضرر مالی و یا فرزندی که باعث میشود قلب ما به درد آید. ناامیدی و یاس، رها کردن آرزو ها و اینکه فکر کنیم آنچه اتفاق افتاده به معنای پایان راه است، امری آسان می‌باشد. اما خداوند از اینگونه شرایط استفاده می‌کند. آنها بخشی از برنامه الهی او هستند.
بذر های عظمت و بزرگی، آرزوها، اهداف، استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در ما وجود دارند که فقط در شرایط سخت و تاریک می‌توانند خود را نشان دهند.
در واقع در شرایط تاریک و دشوار است که شما رشد می‌کنید. در این شرایط است که شخصیت شما شکوفا می‌شود، یاد میگیرید به خداوند اعتماد کنید و ایستادگی و استقامت پیشه کنید.

کتاب رستگاری در تاریکی

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...
دسته بندی های کتاب رستگاری در تاریکی